Με την εργασία τους… στο Διάστημα!

Μικροϋπολογιστή και δικό  τους  πρόγραμμα ως ένα από τα καλύτερα Διαστημικού Σταθμού έφτιαξαν οι μαθητές από το 49ο Δημοτικό Σχολείο της Πάτρας. Η εργασία τους  θα ταξιδέψει… στο διάστημα και  μάλιστα θα μεταφερθεί στον Διεθνή  Ευρωπαϊκό Σταθμό για πειράματα.

Αρωγός στην προσπάθειά τους ο οποίος  υπέβαλε και  την πρόταση στην Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Διαστήματος ο Καθηγητής της Πληροφορικής  κ.Ανέστης Βοβός. Με την εργασία τους… στο Διάστημα!Συμμετέχοντας λοιπόν, στην δράση του  Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος, με τίτλο «Astro Pi» τους παραχωρήθηκε ένας μικροϋπολογιστής με πλήθος αισθητήρων  πανομοιότυπο με τους δύο μικροϋπολογιστές που αυτή τη στιγμή βρίσκονται… σε τροχιά γύρω από τη Γη στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό.

Μαζί με συμμαθητές τους από όλη την Ευρώπη προγραμμάτισαν τον συγκεκριμένο μικροϋπολογιστή με το δικό τους πρόγραμμα.

Στο πλαίσιο του προγράμματος «Erasmus στο οποίο το σχολείο της Πάτρας συνεργάζεται με αυτά του Ηνωμένου Βασιλείου, της Μάλτας, της Ιταλίας, της Νορβηγίας και της Πολωνίας τα παιδιά έρχονται σε επαφή με  νέες τεχνολογίες-επιστήμη και οραματίζονται τις επόμενες τεχνολογικές ανακαλύψεις τους. Σχεδιάζουν τα ρομπότ του μέλλοντος , αναζητούν απαντήσεις στις επιστημονικές τους απορίες και ετοιμάζουν ταινίες με τις απαντήσεις που βρίσκουν.

Με την εργασία τους… στο Διάστημα!Το 49ο  Δημοτικό  Σχολείο της Πάτρας έχει συμμετάσχει σε πλήθος διαγωνισμών εκπαιδευτικής ρομποτικής στους οποίους έχει διατεθεί. Στις 5  Μαρτίου  συμμετείχε στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής με θέματα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και πήρε πάλι την πρώτη θέση.

Σύνταξη: Αθανασία Σταμοπούλου

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος