Δεκτά έγιναν τα ασφαλιστικά μέτρα της Κυπριακής εταιρίας Cyfield και της κοινοπραξίας των εταιρειών Θεμέλη για την 8η εργολαβία του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος που αφορά το τμήμα Αμαλιάδα-Κυλλήνη με αποτέλεσμα ο διαγωνισμός να μην μπορεί να προχωρήσει. Πλέον αναμένονται οι επόμενες κινήσεις του Υπουργείου σε σχέση με την αναδοχή του έργου, ενώ μέχρι σήμερα μειοδότης είναι η ΙΝΤΡΑΚΑΤ. Ωστόσο, συνεχίζονται οι διαδικασίες για την έναρξη του έργου, καθώς οι ανάδοχοι των έξι από τις 8 εργολαβίες θα πρέπει μέχρι τις 10 Απριλίου να στείλουν εκ νέου όσα έγγραφα έχουν λήξει προκειμένου να ελεγχθούν και το επόμενο βήμα είναι να εκδοθούν οι εγγυητικές επιστολές καλής εκτέλεσης και να οριστούν ημερομηνίες υπογραφής των συμβάσεων. Η 7η εργολαβία για το τμήμα Δουναίικα-Αμαλιάδα, με ανάδοχο την ΙΝΤΡΑΚΑΤ, πήρε το πράσινο φως από το Ελεγκτικό Συνέδριο και τις επόμενες ημέρες προγραμματίζεται να περάσει από τη Βουλή και στη συνέχεια, μέχρι τις αρχές Ιουνίου να υπογραφεί και να ξεκινήσει.

Μοιράσου το άρθρο: