Χωρίς προβλήματα θα ανοίξουν τα σχολεία της Πελοποννήσου

“Έχει γίνει μεγάλη προσπάθεια, θα ξεκινήσουμε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα τη Δευτέρα”.

Αυτό δήλωσε σήμερα -σε συνέντευξη Τύπου στην Τρίπολη-ο περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Πελοποννήσου, κ. Παναγιώτης Πετρόπουλος.

Και συνέχισε: “Έχουν ήδη τοποθετηθεί οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, έχει καλυφθεί η Ειδική Αγωγή, έχουμε έτοιμο το διδακτικό πρόγραμμα και τα όποια κενά υπάρξουν, θα καλυφθούν άμεσα. Έχουμε πληρότητα στην Ειδική Εκπαίδευση και στα ΚΕΔΔΥ, ενώ οριστικοποιούνται και τα τμήματα των ΕΠΑΛ. Τα ΠΕΚ Πελ/σου λειτουργούν κανονικά και έχουν ήδη ενεργοποιηθεί. Θα δώσουμε στα ολιγοθέσια σχολεία και ηλεκτρονικούς υπολογιστές, ενώ εκδόθηκε και πρόγραμμα στα ολοήμερα της Ειδικής Αγωγής”.

Ο κ. Παναγιώτης Πετρόπουλος, τόνισε, ότι, θα δοθεί νέα άδεια στην παράλληλη στήριξη, με δύο ομάδες αξιολόγησης. Έχουμε τρία τμήματα ένταξης στην Αρκαδία (2 στην Τρίπολη και ένα στην Μεγαλόπολη), ενώ έτοιμα είναι και τα καθηκοντολόγια της Ειδικής. Οι τάξεις θα έχουν μέχρι 25 παιδιά, αφού, πλέον, δεν ισχύει η προσαύξηση του 10%.”

Χωρίς προβλήματα θα ανοίξουν τα σχολεία της Πελοποννήσου

Ο κ. επικεφαλής της εκπαίδευσης στην Πελοπόννησο, γνωστοποίησε, ότι, τα σχολικά βιβλία είναι όλα στα σχολεία, ενώ προχώρησε το θέμα της Μαθητείας και το…καυτό ζήτημα της μεταφοράς των μαθητών.

Τελειώνοντας την τοποθέτησή του, ο προιστάμενος εκπαίδευσης, εξήγγειλε την έναρξη συνεργασίας, μεταξύ, εκπαιδευτικής κοινότητας και Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, αλλά και την εξωστρέφεια που θα επιδείξουν τα ΚΕΣΥΠ (συνεργασία με τους Συμβουλευτικούς Σταθμούς Νέων) της περιοχής.

Χωρίς προβλήματα θα ανοίξουν τα σχολεία της Πελοποννήσου

φωτό: Στ. Ζορμπαλάς

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος