Ναύπλιο:Θεατρικό “ταξίδι” από μαθητές της Αργολίδας

ΔΕΚΑ σχολεία, 180 μαθητές και μαθήτριες της Αργολίδας συμμετέχουν σε θεατροπαιδαγωγικά εργαστήρια και σε μία θεατρική σύνθεση με θέμα “Το ταξίδι” στο Ναύπλιο, Τρίτη 14 Μαΐου, 9.00 – 13.00 (Παλιός σταθμός των τραίνων, Ναύπλιο ).

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας, το Δήμο Ναυπλίου το EuropeDirect του Δήμου και με την υποστήριξη του Πελοποννησιακού Λαογραφικού Ιδρύματος και των ΔΙΕΚ Άργους, διοργανώνουν μαθητικό θεατρικό φεστιβάλ με θέμα “Το ταξίδι”.

Το φεστιβάλ πραγματοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος ευαισθητοποίησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για ζητήματα προσφύγων «Κι αν ήσουν εσύ;».

180 μαθητές και μαθήτριες από 10 σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Αργολίδας μέσα από θεατροπαιδαγωγικές δράσεις διερευνούν θεμελιώδη ερωτήματα, όπως: «Ποιος είμαι εγώ;», «Ποιος είναι ο άλλος;», «Από πού ερχόμαστε και πού συναντιόμαστε;»,«Ποιες είναι οι αποσκευές μας;», «Ποιον κόσμο ονειρευόμαστε;», «Πώς θα ζήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα μαζί;»

Το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» υλοποιείται για πέμπτη χρονιά φέτος από το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα. Είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Το αντίστοιχο μαθητικό φεστιβάλ στο Ναύπλιο τον Μάρτιο του 2018 είχε τίτλο «Το σκληρό καρύδι» και βασίστηκε στο ομότιτλο βιβλίο της Ελένης Σβορώνου.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος