Οι προτάσεις της “Πελ/σος Πρώτα” για τη μεταφορά των μαθητών

Η περιφερειακή παράταξη “Πελοπόννησος Πρώτα”, εξέδωσε, χθες, μέσω δελτίου Τύπου, τις προτάσεις της, γύρω απ’ το θέμα της μεταφοράς των μαθητών, με αφορμή και την πρόσφατη συζήτηση που έγινε στο Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου.

Οι προτάσεις της παράταξης έχουν ως εξής:

” 1. Σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα να υπάρξει μια επιτροπή με τη συμμετοχή των μειοψηφιών και «ανοικτή» στους φορείς όπου θα συζητά τα προβλήματα που προκύπτουν και θα ενημερωθεί και θα βγάλει συμπεράσματα για το κλείσιμο της προηγούμενης περιόδου (2015- 2017).

2. Να δοθούν σε όλους τουλάχιστον για την προηγούμενη χρονιά (2016-2017) τα απολογιστικά, συγκεντρωτικά στοιχεία που υπάρχουν σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα και αφορούν μετακινήσεις μαθητών, μεταφορικά μέσα, διαδρομές και κόστη. Ζητούμενο είναι να φτάσουμε στο κόστος μεταφοράς του μαθητή ανά κατηγορία.

3. Σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα να ενεργοποιηθεί ομάδα από αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες που θα ελέγχει το έργο μεταφοράς των μαθητών.

4. Να γίνει συνάντηση μ’ όλους τους Δ/ντές των Σχολείων όπου θα τους δοθούν συγκεκριμένα στοιχεία και οδηγίες για να διασφαλιστεί ο ανοικτός καθημερινός διάλογος και αλληλοενημέρωση με τις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας.

5. Να υπάρξουν αυστηρές και άμεσες ποινές σε κάθε παρανομούντα (για ένα πρόστιμο 1.100 € στο ΚΤΕΛ Αργολίδας συζητά η Οικονομική Επιτροπή σε 4 συνεδριάσεις).

6. Είναι χρήσιμο το σχέδιο της προκήρυξης του διεθνούς ηλεκτρονικού διαγωνισμού ανά Περιφερειακή Ενότητα να συζητείται από τα πριν με τους εμπλεκόμενους φορείς (Δ/ντές, ΚΤΕΛ, ιδιωτικά λεωφορεία, ταξί). Αυτό προβλέπεται από τις σχετικές ΚΥΑ, είναι στα πλαίσια της «ελεύθερης αγοράς», προλαβαίνει τυχόν προβλήματα και ενστάσεις και αποτρέπει τους αιφνιδιασμούς που μας έχει συνηθίσει η Περιφερειακή Αρχή. Πρέπει το σχέδιο αυτό να ετοιμάζεται έγκαιρα και όχι την τελευταία στιγμή (η Περιφέρεια Αττικής σχεδιάζει από τώρα για την περίοδο 2019-2020). Στον διαγωνισμό της Μεσσηνίας που ακυρώθηκε αποδείχτηκε ότι μπορούσαμε έγκαιρα να γίνει διασφαλίζοντας και μεγάλη συμμετοχή απ’ όλους (70 διαγωνιζόμενοι).

7. Υπάρχει συσσωρευμένη εμπειρία από όλες τις Περιφερειακές Ενότητες και όλες τις Περιφέρειες της χώρας που πρέπει να συγκεντρωθεί και να προωθηθεί η επαναδιαπραγμάτευση του θεσμικού πλαισίου που θα διορθώνει λάθη και ελλείψεις που έχουν εντοπιστεί.

8. Ν’ απομακρυνθεί ο σύμβουλος της Περιφέρειας για τις μεταφορές που ήταν και είναι μέτοχος στα ΚΤΕΛ. Να στελεχωθεί η Υπηρεσία για τη μεταφορά των μαθητών στην Αρκαδία και ν’ απαλλαγεί ο Γενικός Δ/ντής της Περιφέρειας από το έργο σε καθημερινή βάση.

9. Αφού δοθούν ενιαίες κατευθύνσεις να αφεθούν οι Υπηρεσίες των Περιφερειακών Ενοτήτων να οργανώσουν από μόνες τους διαγωνισμούς εντάσσοντας σ’ αυτούς όλες τις ιδιομορφίες και τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά. Στόχος είναι η ασφάλεια στη μεταφορά, η εγκυρότητα, η αποτελεσματικότητα, η διάχυση της δουλειάς σ’ όλους τους μεταφορείς και η οικονομία των πόρων. Για να ’χουμε υγιή ανταγωνισμό, χωρίς αποκλεισμούς απαιτείται διαφάνεια και ιδιαίτερο μέλημα για την προστασία του δημόσιου συμφέροντος” .

από δελτίο Τύπου
φωτό: Στ. Ζορμπαλάς

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος