Κ. Καραμανλής: “Ανάγκη αναπτυξιακού σχεδιασμού πέρα από κομματικές αγκυλώσεις”

Έμφαση στην αναγκαιότητα μακροπρόθεσμου σχεδιασμού ανάπτυξης, που θα στηρίζεται, όχι σε μικροκομματικές αγκυλώσεις, αλλά σε μελέτες σκοπιμότητας και βιωσιμότητας για κάθε έργο, έδωσε ο τομεάρχης Μεταφορών και Υποδομών της Ν.Δ., βουλευτής Σερρών, κ. Κώστας Αχ. Καραμανλής, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου που παραχώρησε στα γραφεία της ΝΟΔΕ Μαγνησίας.
 
Ο κ. Καραμανλής επισκέφθηκε σήμερα το Νομό – με αφορμή τα εγκαίνια το βράδυ, της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης ΝΔ Νοτίου Πηλίου, στην Αργαλαστή – και είχε από το πρωί, επαφές με τοπικούς φορείς για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του (Αντιπεριφέρεια, Επιμελητήριο, ΤΕΕ, ΟΛΒ).
Κ. Καραμανλής: “Ανάγκη αναπτυξιακού σχεδιασμού πέρα από κομματικές αγκυλώσεις”
Μεταξύ άλλων, ο τομεάρχης, εξέφρασε την άποψη ότι η Μαγνησία έχει όλες τις δυνατότητες να αναδειχθεί σε πρότυπο ανάπτυξης, αφού πληροί το αναπτυξιακό τρίτπυχο: ήλιος (τουρισμός), θάλασσα (λιμάνι – ναυτιλία), γη (αγροτικός τομέας – μεταποίηση). Επισήμανε την πρόθεση της ΝΔ, όταν γίνει κυβέρνηση, να θεσπίσει ένα πιο φιλικό φορολογικό σύστημα για την προσέλκυση σοβαρών επενδύσεων, ενώ τοποθετήθηκε, τόσο για το θέμα του Εμπορευματικού Κέντρου (λέγοντας πως Εμπορευματικό Κέντρο χωρίς λιμάνι, δε νοείται), όσο και για τις προοπτικές του Αεροδρομίου Νέας Αγχιάλου (λέγοντας ότι υπό προϋποθέσεις και κατόπιν μελέτης, ενδεχομένως, θα μπορούσε να λειτουργήσει και ως cargo (μεταφορικό).
 
Αναλυτικά, ο κ. Καραμανλής δήλωσε για καθένα από τα θέματα που του τέθηκαν:
 
Για το Εμπορευματικό Κέντρο
 
«Κατά την άποψή μου, Εμπορευματικό Κέντρο χωρίς πρόσβαση σε λιμάνι είναι κωμικό. Είναι αστείο να το συζητάμε καν. Δεν θέλω να μπω σε τοπικές αντιπαραθέσεις, λέω απλά το προφανές και όχι επειδή βρίσκομαι στο Νομό Μαγνησίας» τόνισε ο τομεάρχης Μεταφορών και Υποδομών της ΝΔ, προσθέτοντας πως αυτό που πρέπει να γίνεται στην Ελλάδα, είναι, πριν αποφασίσουμε για κάτι, να προηγείται μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας. «Δεν μπορεί κάθε τρεις και λίγο, να ανασχεδιάζουμε, ιδιαίτερα σε μια χώρα που κάθε δύο χρόνια αλλάζουμε κυβερνήσεις» δήλωσε χαρακτηριστικά.
 
Για τις επενδύσεις
 
«Η ανάπτυξη δεν διατάσσεται, δεν θεσμοθετείται. Έρχεται, όταν στην κυβέρνηση υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν, τι σημαίνουν διαδικασίες παραγωγής, τι σημαίνει επιχειρείν» δήλωσε ο κ. Καραμανλής, συμπληρώνοντας πως ο ΣΥΡΙΖΑ δεν φαίνεται να έχει αυτές τις δυνατότητες, ενώ και προεκλογικά, στεκόταν αντίθετος σε κάθε μεγάλη επενδυτική προσπάθεια που γινόταν στην Ελλάδα, είτε εγχώρια, είτε από το εξωτερικό.
Τόνισε ακόμη, την ξεκάθαρη – όπως είπε – θέση της ΝΔ, ότι χωρίς σταθερό φορολογικό πλαίσιο, χωρίς χαμηλότερους φορολογικούς συντελεστές και χωρίς επεναξέταση των ασφαλιστικών εισφορών δεν είναι δυνατόν να προσελκύσεις καμία σοβαρή επένδυση.
Κ. Καραμανλής: “Ανάγκη αναπτυξιακού σχεδιασμού πέρα από κομματικές αγκυλώσεις”
Το λιμάνι
 
Για το λιμάνι του Βόλου, ο κ. Καραμανλής εξέφρασε την άποψη ότι μπορεί να συνδυάσει την κρουαζιέρα, το εμπορικό κομμάτι και την λειτουργία μαρίνας, δίνοντας τεράστια αναπτυξιακή ώθηση σε ολόκληρο το Νομό.
Εξέφρασε δε, την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι, κατά την συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, κ. Σταυριδόπουλο, το διαβεβαίωσε ότι δεν έχει καμία ιδεοληψία σε θέματα ιδιωτικού τομέα και ότι σκέφτεται θετικά να γίνει ένα master plan για όλα τα λιμάνια, και για το λιμάνι του Βόλου.
 
Το Αεροδρόμιο
 
Για το Αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου εκτίμησε πως θα πρέπει να μελετηθεί, αν μπορεί να λειτουργήσει και ως cargo (εμπορευματικό), ενώ πρόσθεσε ότι για να αναπτυχθεί πρέπει να αναπτυχθεί τουριστικά, η ευρύτερη περιοχή.
«Το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου δεν είναι μέσα στα 14 που παραχωρήθηκαν. Εδώ υπάρχει ένα κίνδυνος, να έχουμε αεροδρόμια πρώτης γραμμής και άλλα που δεν μπορούν να αναπτυχθούν» τόνισε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε πως η θέση της ΝΔ για τα περιφερειακά αεροδρόμια είναι ότι πρέπει με πολύ μεγάλη προσοχή να δούμε, ποια από αυτά μπορούμε να στηρίξουμε και να αναπτύξουμε και ποια πρέπει να τα μετατρέψουμε και για άλλες δραστηριότητες.
 
Περιφερειακός – οδικό δίκτυο Πηλίου
Για τις καθυστερήσεις στην τελική ολοκλήρωση του περιφερειακού του Βόλου, ο βουλευτής εκτίμησε ότι τα προβλήματα που υπήρξαν και υπάρχουν έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι κατασκευάστηκε με το σύστημα της κατάτμησης, που «σπάει» το έργο σε μικρές εργολαβίες.
Αναφορικά με το οδικό δίκτυο Πηλίου εξάλλου, η προσωπική άποψη που διατύπωσε, είναι πως δεν σηκώνει πολλές παρεμβάσεις αλλά σηκώνει πολλές βελτιώσεις.
«Αυτό που χρειάζεται, είναι κάθε φορά που συζητάμε για νέους δρόμους και δίκτυα να γίνεται κατόπιν σύνταξης μελετών σκοπιμότητας και βιωσιμότητας» επανέλαβε.
Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος