Βόλος σημαίνει φύση, ήλιος και θάλασσα

Array

H φήμη και το internet είναι βασικοί λόγοι που επιλέγεται ο τουριστικός προορισμός ο Βόλος από τους επισκέπτες, ενώ κύριοι λόγοι επίσκεψης αποτελούν η φύση, το κλίμα και οι τιμές καταλυμάτων και προσφερόμενων υπηρεσιών Σε έρευνα του τμήματος τουριστικής προβολής του δήμου Βόλου για την ικανοποίηση των επισκεπτών από την πόλη και το Πήλιο, η βαθμολογία που συγκεντρώνει η περιοχή είναι 4,67 με άριστα το 5. Η έρευνα έγινε σε άνδρες και γυναίκες ηλικίας κυρίως 35 + από το Τμήμα Τουριστικής Προβολής του Δήμου Βόλου.

Βόλος σημαίνει φύση, ήλιος και θάλασσα
Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Βόλου για το 2018, παρουσιάστηκε σήμερα το μεσημέρι στη συνεδρίαση της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Δήμου Βόλου, ενώ προηγήθηκε απολογισμός του έργου.

Το σύνολο των χαρακτηριστικών της περιοχής (διαμονή, περιβάλλον, διατροφή, διασκέδαση, μετακινήσεις) έχουν αξιολογηθεί με πολύ υψηλές τιμές, ενώ οι δύο νέες πτήσεις είχαν καλές πληρότητες. Οι επιβάτες διανεμήθηκαν κυρίως στον προορισμό VolosPelion, η πτήση του Βελγίου στηρίχθηκε και από τη Γαλλία (23%) με προορισμό την Εύβοια, ενώ οι Έλληνες χρησιμοποίησαν τις πτήσεις σε ποσοστό 12% με διάχυση σε όλη την Θεσσαλία.

Βόλος σημαίνει φύση, ήλιος και θάλασσα

Ο προορισμός παραμένει περιοχή με μικρότερα καταλύματα [δυναμικότητα] από τον εθνικό μέσο όρο, ενώ αταγράφηκε αύξηση πληρότητας [σε σχέση μετην σταθεροποιημένη της προηγούμενης περιόδου. οΟι αυξημένες πληρότητες της θερινής περιόδου, συνέβαλλαν στην μέση αυξημένη πληρότητα του συνόλου των περιοχών  και η αύξηση της πληρότητας ήρθε από τους αλλοδαπούς τουρίστες με τους Έλληνες να παραμένουν σταθεροί και να υποστηρίζουν την περιοχή εκτός θερινής περιόδου.

Παρατηρήθηκε μεταβολή της σύνθεσης των αλλοδαπών τουριστών με περεταίρω αύξηση της συμμετοχής των Βαλκανικών χωρών η οποία βοήθησε τη αύξηση της μέσης πληρότητας.

Βόλος σημαίνει φύση, ήλιος και θάλασσα

Τιμή διανυκτέρευσης είναι σταθεροποιημένη στην παρούσα περίοδο [μτ=51€], ενώ το ποσοστό συνεργασιών με ΤΟ και οργανωμένα γραφεία του εξωτερικού είναι μικρό και παραμένει αμετάβλητο [23,8%].

Στις παραθαλάσσιες περιοχές η πλειοψηφία προτιμούσε να τρώει εντός ξενοδοχείου και στις ορεινές περιοχές, όπως και στο Βόλο εκτός ξενοδοχείου. Το περιβάλλον και οι άνθρωποι βαθμολογήθηκαν με 4,36.

Η συντριπτική πλειοψηφία δήλωσε πως επισκέφθηκε ταβέρνες και τσιπουράδικα, έκανε θαλάσσιες δραστηριότητες, επισκέφθηκε εκκλησίες και την Πορταριά με την Μακρινίτσα και την παραλία του Βόλου.
Στην ψυχαγωγία βαθμολογήθηκε ο Καλλικρατικός Βόλος με 4,43 και οι μεταφορές με 4,32

Οι τουρίστες προέρχονταν από χώρες όπως Ελλάδα,  Ρουμανία,Γερμανία, Βουλγαρία, Σερβία,Ισραήλ, Ρωσία, Κύπρος,Γαλλία, FYROM,  Ιταλία, Πολωνία.

Οι στόχοι του σχεδίου είναι μεταξύ άλλων η αναδιαμόρφωση του μίγματος των αγορών. Επιπλέον, η εστιασμένη χρονικά προβολή στην Ελλάδα με στόχο τις περιόδους εκτός καλοκαιριού, η διατήρηση υπάρχουσας δυναμικής. Συνέχιση της προβολής του προορισμού στις αγορές των τελευταίων ετών – Βαλκανικές χώρες, Ισραήλ.

Επιπλέον η ενίσχυση της σχέσης με κλασικές αγορές ώστε να αυξηθεί η εισροή από αυτές – Γερμανία, Ιταλία.

Η Είσοδος σε νέα/ες αγορές. Σταδιακή ενδυνάμωση της παρουσίας στην Πολωνία

Η προσέγγιση των αγορών θα γίνεται πάντα με τους φορείς που διαχειρίζονται και εκπροσωπούν τον προορισμό και μέσα από την ευρύτερη δυνατή συνέργεια.

Η στόχευση θα εστιαστεί σε δράσεις κοινού [εκθέσεις κοινού/προβολή σε κοινό κλπ]

Βασικά εργαλεία προβολής οι βασικές επιλογές: φαγητό, δραστηριότητες στη φύση βουνό, θάλασσα

Εξειδικευμένη προβολή

Θεματική προβολή του προορισμού ως προορισμός πεζοπορίας και συμπληρωματικά ορεινών δραστηριοτήτων με στόχο την επιμήκυνση της περιόδου

Εμπλουτισμός μέσων προβολής

Υποστήριξη και αξιοποίηση αεροπορικών συνδέσεων, είτε ως αγορές στις οποίες απευθύνονται είτε ως μέσω επικοινωνίας με τους επισκέπτες

Εντατικότερη αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων

Δράσεις

Άξονας 1 Γενική εξωστρέφεια

Προβολή μέσω εκθέσεων

Δημόσιες σχέσεις

Διαφήμιση – Ψηφιακή προβολή

Άξονας 2 Θεματική προσέγγιση

Θεματική καμπάνια προορισμού πεζοπορίας Pelion Routes, ως νέου προϊόντος και γενικής ανάδειξης δραστηριοτήτων βουνού

Άξονας 3 Υποστήριξη

Πληροφόρηση

Ακτές

Αξιολόγηση – παρακολούθηση

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος