Ζητούν ποσόστωση για τους υποψήφιους της Λέσβου

Με επιστολή του στον Υπουργό Παιδείας το Νομαρχιακό τμήμα της ΑΔΕΔΥ Λέσβου ζητά να ισχύσει το μέτρο της ποσόστωσης (2%) όπως είχε εφαρμοστεί και στο παρελθόν σε ανάλογες περιπτώσεις, καθώς όπως τονίζει ο καταστροφικός σεισμός της 12ης Ιουνίου 2017 που έπληξε το νησί της Λέσβου με ανθρώπινα θύματα και αμέτρητες υλικές ζημιές, δημιούργησε και τεράστιο πρόβλημα στους μαθητές που βρισκόταν σε περίοδο Πανελληνίων Εξετάσεων.

Συγκεκριμένα, στην επιστολή τονίζει ότι οι μαθητές είχαν να αντιμετωπίσουν τα αισθήματα φόβου και ανασφάλειας, το μεγάλο διάστημα αναμονής, τις δύσκολες καιρικές συνθήκες (καύσωνας) τις ημέρες των εξετάσεων, τον  αριθμό των μαθητών που είναι μεγάλος σε σχέση με άλλες περιοχές της Ελλάδος που εφαρμόστηκε η ποσόστωση.

«Στα πλαίσια της ισονομίας και ισοπολιτείας θεωρούμε δίκαιο να εφαρμοστεί το μέτρο για τους μαθητές της Λέσβου, αφού αυτό δεν επηρεάζει του άλλους συνυποψήφιους στην υπόλοιπη Ελλάδα» τονίζει το Νομαρχιακό τμήμα της ΑΔΕΔΥ Λέσβου.

Εν τω μεταξύ, το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Λέσβου στην έκτακτη σημερινή της συνεδρίαση αποφάσισε ομόφωνα να στηρίξει την πρόταση της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Λέσβου για το μέτρο της ποσόστωσης για τους μαθητές της σεισμόπληκτης Λέσβου, η οποία ζητά το ποσοστό να ανέρχεται στο 2% επί του αριθμού των εισακτέων, λόγω των προβλημάτων που δημιουργήθηκαν από τους σεισμούς και τον καύσωνα που επακολούθησε, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν σοβαρά προβλήματα τόσο κατά τη διαδικασία των Πανελλαδικών Εξετάσεων όσο και στους μαθητές και τις οικογένειές τους, σύμφωνα με το υπ αριθμ. 14/14-7-2017 έγγραφό της.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος