«Αλληλεγγύη στον αγώνα των μαθητών της Ιθάκης»

Από τη Δευτέρα 2 Οκτώβρη το πρωί τα σχολεία δευτεροβάθμιας της Ιθάκης (ΕΠΑΛ, ΓΕΛ και Γυμνάσιο) είναι υπό κατάληψη.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς-Ιθάκης εκφράζει την συμπαράστασή του στα αιτήματα των μαθητών που είναι:
•Άμεση επαναλειτουργία όλων των ολιγομελών τμημάτων Γυμνασίου και Λυκείου (κόπηκαν από τον περιφερειακό διευθυντή τμήματα επιλογής Α΄ Λυκείου και γαλλικών σε Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Επίσης τμήματα Αγγλικών και Πληροφορικής στο Γυμνάσιο).
•Έναρξη της ενισχυτικής διδασκαλίας άμεσα.
•Προσλήψεις αναπληρωτών καθηγητών για να καλυφθούν τα κενά σε όλα τα σχολεία (για την πλήρη λειτουργία των σχολείων χρειάζονται 6 καθηγητές μεταξύ των οποίων και ειδικοτήτων μαθημάτων που εξετάζονται πανελλαδικά).
•Να αντιμετωπιστούν τα σοβαρά προβλήματα στη μεταφορά των μαθητών από το Περαχώρι και θέσεις στο λεωφορείο για τους μαθητές της Βόρειας Ιθάκης
•Να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που υπάρχουν από πέρυσι στην θέρμανση του Λυκείου και τα θέματα υγιεινής στις τουαλέτες και σε χώρους μαθημάτων.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ καλεί «σε συντονισμό εκπαιδευτικούς – γονείς και μαθητές ενάντια στη βάρβαρη πολιτική κυβέρνησης –κεφαλαίου – ΕΕ και όσων άλλων τη στηρίζουν.
Έκφραση αυτή της πολιτικής είναι όσα στερούν από τους μαθητές της Ιθάκης και όλων των άλλων περιοχών.
Στο προσκήνιο να έρθουν οι σύγχρονες ανάγκες και τα δικαιώματα του λαού και της νέας γενιάς.
Τα αιτήματα των μαθητών είναι αιτήματα όλων μας.
Με αλληλεγγύη – συντονισμό – μαζικότητα και οργάνωση κλιμακώνουμε με σταθμό την κινητοποίηση του σεισμόπληκτου Νομού μας στο Υπουργείο Παιδείας στις 19 Οκτώβρη».

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος