Σε ψήφισμα της ΓΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου για την αύξηση ωραρίου, αναφέρονται τα εξής: «Ούτε να το σκέφτεται η κυβέρνηση να αυξήσει το ωράριο των εκπαιδευτικών και τον αριθμό των μαθητών στη τάξη».

Ειδικότερα: «Προαπαιτούμενα για το κλείσιμο της 3ης αξιολόγησης είναι να αυξηθεί ο αριθμός διδακτικών ωρών ανά εκπαιδευτικό, καθώς και ο αριθμός μαθητών ανά τάξη και ανά εκπαιδευτικό, με βάση τις “βέλτιστες πρακτικές των χωρών του ΟΟΣΑ”. Απαίτηση επίσης των θεσμών είναι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων σύμφωνα με το γενικό σύστημα αξιολόγησης της δημόσιας διοίκησης.

Ήδη η κυβέρνηση με το νόμο για τη ρύθμιση του εργάσιμου χρόνου των ιατρών, επέβαλε την εργάσιμη εβδομάδα των 60 ωρών. Τα δημοσιεύματα που κυκλοφόρησαν στην πράξη προετοιμάζουν το έδαφος για τη γενίκευση της διευθέτησης του εργάσιμου χρόνου σε όλους του κλάδους και στην εκπαίδευση. Η αύξηση του ωραρίου, η κινητικότητα, ο εκπαιδευτικός λάστιχο, η εντατικοποίηση είναι απαιτήσεις της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ.

Η αύξηση του ωραρίου, εκτός των άλλων θα οδηγήσει σε νέες απολύσεις συμβασιούχων εκπαιδευτικών και θα κλείσει ακόμα περισσότερο το δρόμο στους μόνιμους διορισμούς.
Προειδοποιούμε την κυβέρνηση!! Δεν θα επιτρέψουμε την περαιτέρω υποβάθμιση του σχολείου και τη πλήρη διάλυση του ωραρίου των εργαζομένων!

Καλούμε όλα τα σωματεία να καταδικάσουν αυτούς τους σχεδιασμούς, να οργανώσουν τον αγώνα των εργαζομένων. Η καλύτερη απάντηση στην κυβέρνηση και στα σχέδιά της είναι η επιτυχία της πανεργατικής απεργίας στις 14 Δεκέμβρη!».

Επίσης, σε άλλο ψήφισμα της ΓΣ της ΕΛΜΕΖ για την εγκύκλιο των μεταθέσεων των πειραματικών σχολείων, τονίζεται ότι:
«Η ΓΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου καταγγέλλει απερίφραστα το Υπουργείο Παιδείας για την πρόσφατη εγκύκλιο που ρυθμίζει τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε Πειραματικά ή Πρότυπα Σχολεία.

Πιο συγκεκριμένα, στην πρόσφατη εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας με Αρ. Πρωτ.: 203643/Ε1/22-11-2017 και με θέμα: «Διευκρινίσεις για την υποβολή αιτήσεων μετάθεσης και τοποθέτησης εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης που υπηρετούν σε Πειραματικά ή Πρότυπα Σχολεία» αναφέρεται ότι: «1. Οι εκπαιδευτικοί θεωρούνται ότι ανήκουν στην περιοχή μετάθεσης της βαθμίδας τους που βρίσκεται χωροταξικά το Π.Π.Σ. και ως εκ τούτου δύνανται να υποβάλουν αίτηση τοποθέτησης, εφόσον το επιθυμούν, μόνο για τη συγκεκριμένη περιοχή του Π.Π.Σ.

Για παράδειγμα, εάν εκπαιδευτικός της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γρεβενών τοποθετήθηκε σε Πειραματικό Σχολείο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής Α’ Θεσσαλονίκης,θεωρείται ότι ανήκει στην περιοχή μετάθεσης Α’ Θεσσαλονίκης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,για την οποία και δύναται να υποβάλει αίτηση τοποθέτησης.»

Πρακτικά δηλαδή το Υπουργείο φτιάχνει ένα παράλληλο σύστημα μεταθέσεων παρακάμπτοντας τη διαδικασία που ισχύει για το σύνολο των εκπαιδευτικών!

Μετά τον πρόσφατο εμπαιγμό των μηδενικών μεταθέσεων και αποσπάσεων που εγκλωβίζουν χιλιάδες συναδέλφους σε περιοχές μακριά από τον τόπο τους και την οικογένειά τους, το Υπουργείο με προκλητικό τρόπο δίνει από την πίσω πόρτα μεταθέσεις.

Η επιλογή αυτή της κυβέρνησης δεν είναι τυχαία. Χρησιμοποιώντας το «καρότο», επί της ουσίας καλεί τους εκπαιδευτικούς να δεχθούν να αξιολογηθούν με «μπόνους» τη μετάθεση τους στις περιοχές που επιθυμούν.

Αφού και η τωρινή κυβέρνηση όπως και η προηγούμενη αντιμετώπισαν πολύ σοβαρή δυσκολία στο ζήτημα της αξιολόγησης από την οργανωμένη αντίσταση των εκπαιδευτικών, προσπαθεί να πιάσει στη «φάκα» της αντιδραστικής αξιολόγησης του συναδέλφους, προτάσσοντας το τυράκι της κατ’ εξαίρεση μετάθεσης.

Για το λόγο αυτό δε διστάζει ακόμα και να μεθοδεύσει με τρόπο που παραπέμπει ευθέως σε εξαγορά και ρουσφέτι κατ’ εξαίρεση μεταθέσεις, με στόχο τη διάσπαση των εκπαιδευτικών ώστε να περάσει πιο εύκολα την αξιολόγηση, βασικό προαπαιτούμενο της 3ης αξιολόγησης που έχει συμφωνήσει με την τρόικα».

Μοιράσου το άρθρο: