Τον συνοπτικό απολογισμό τουριστικής περιόδου 2017 του Τμήματος Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Δήμου Κεφαλονιάς, κάνουν ο Προϊστάμενος του εν λόγω αυτοτελούς τμήματος Σταύρος Κορκός – Κουρής και ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Βαγγέλης Κεκάτος, ο οποίος, μάλιστα παραχώρησε σχετική συνέντευξη στην ΕΡΤ Ζακύνθου.

Αναλυτικότερα, στον απολογισμό αυτό, αναφέρονται τα εξής:

«Με την ολοκλήρωση της χρονιάς, καταθέτουμε τον Συνοπτικό Απολογισμό δράσεων Τουριστικής Προβολής του 2017 του Δήμου Κεφαλονιάς με την επισήμανση της αύξησης κατά 15% της Τουριστικής κίνησης σε σχέση με το 2016.

Εφαρμόζοντας πιστά το εγκεκριμένο από το Δημοτικό Συμβούλιο “Σχεδίο Τουριστικής Προβολής” της Κεφαλονιάς για το 2017 αναπτύχθηκαν επιτυχώς οι ακόλουθες δράσεις :

1.Τουριστική Επιτροπή :
Στη διάρκεια του έτους έγιναν δέκα (10) τακτικές Συνεδριάσεις της Τουριστικής Επιτροπής και τρεις (6) θεματικές έκτακτές (Γαμήλιος Τουρισμός, Metaxart, Χορευτικό festival, Σερβία, Σλοβενία, Γερμανία )

2.Δημιουργία πληροφοριακών εντύπων και φυλλαδίων :
• Χάρτης του Νησιού για Επιβάτες Κρουαζιέρας (40.000 τεμ.).
• 3πτυχο έντυπο 3γλωσσο (50.000 τεμ.) Δρογκαράτης και (50.000 τεμ.) Μελισσάνης.
• 12 τεμ Μουσαμάδες για διακόσμηση τουριστικών περιπτέρων
• Ταξιδιωτικό τρίπτυχο για εκθέσεις, μεγέθους Α3 σε αγγλικά και ιταλικά (15.000 τεμ).
• Τουριστικός οδηγός στα Αγγλικά (3000 τεμ)

3.Διαφήμιση του Νησιού σε έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ :
• Ολοσέλιδη Καταχώριση στο περιοδικό National Geographic Traveller — The Luxury Collection 2017, UK
• Καταχώρηση στον Τουριστικό Οδηγό : Tourist Guide of Greece.
• Καταχώρηση στον Οδηγό : Διακοπές στην Ελλάδα.
• Καταχώρηση στην City Market – Θεσσαλονίκης.
• Καταχώρηση στον «Τουριστικό Τύπο»- Κύπρου , Αγγλία
• Αφιερώματα σε Περιφερειακές Εφημερίδες.
• Ραδιοφωνικά spots σε περιφερειακά μέσα.

4.Συμμετοχή σε διεθνείς Εκθέσεις με Περίπτερο Δήμου Κεφαλονιάς :
• Διεθνή Έκθεση MEDITERRANEAN PANORAMA, 03/ 2017 Στοκχόλμη Σουηδία.
• Έκθεση Swiss International Holiday Exhibition – Lugano, Ελβετία.10/2017

5.Συμμετοχή με Περίπτερο σε Εκθέσεις με συνεργαζόμενους Φορείς για στήριξη τοπικών προϊόντων :
• Έκθεση «ΟΙΝΟΡΑΜΑ» Αθήνα, σε συνεργασία με τους οινοπαραγωγούς της Κεφαλονιάς
• Έκθεση «Κρασί-Μέλι-Λάδι & Ελιά», Αθήνα – Π.Ε.Δ.Ι.Ν.

6.Δράσεις προώθησης Τουρισμού Κρουαζιέρας :
• Συμμετοχή στη Seatrade Miami – Η.Π.Α. (Περίπτερο ΕΟΤ –CTM).
• Συμμετοχή στη Seatrade Hamburg, ΓΕΡΜΑΝΙΑ( ΕΛΙΜΕ – CTM).
• Συμμετοχή στα Ποσειδώνια – Αθήνα (ΕΛΙΜΕ – CTM).

7.Θεματικές διεθνείς δράσεις προώθησης των Τουριστικών δυνατοτήτων
Κεφαλονιάς (Ε.Ο.Τ.) :
• Συμμετοχή στην Arabian Travel Market, Dubai
• Συμμετοχή στην ILTM «Keep The World Moving», Cannes

8. Διεθνείς Συνεργασίες :
• Συνεργασία με τον Δήμο της Κολωνίας και τον Δήμο Oberhausen
• (Γερμανία), με επιμέλεια της κ.Alexandra Kullac
• Υπογραφή Πρωτοκόλλου Συνεργασίας με Rhein Neckar Kreis –
• Γερμανία
• Συνεργασία με τον κ.Πρέσβη του Καναδά στην Ελλάδα
• Συνεργασία με την κ.Πρέσβειρα της Σλοβενίας στην Ελλάδα
• Συνεργασία με τον Δήμο Ντόμπριτς στην Βουλγαρία

9. Ειδική Συνεργασία με ΜΜΕ :
• Tourist Press
• Ε.Ρ.Τ.

10. Συνεργασίες για Τουριστική Προβολή στα Βαλκάνια :
• Συνεργασία με Σερβία
• Συνεργασία με Σλοβενία

11. Συμμετοχή σε Συνέδρια με Εισήγηση :
• Toυρισμός Υγείας: Μοχλός Ανάπτυξης της Εθνικής Οικονομίας & Ανάδειξης της Ελλάδος σε κορυφαίο προορισμό, Ιθάκη
• Τουρισμός και Θαλάσσιος Τουρισμός, με συνεργασία της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ) και του Δήμου Ναυπλιέων

12. Συμμετοχή σε Διεθνείς Εκθέσεις Τουρισμού :
• Διεθνής Έκθεση Τουρισμού(ΙΤΒ) στο Βερολίνο – Γερμανία – ΠΙΝ
• Διεθνής Έκθεση Τουρισμού στο Λονδίνο. – ΠΙΝ

13. Ειδικές Εκδηλώσεις :
• Συμμετοχή στις Εκδηλώσεις Αποδήμων
• Προβολή μέσω του 3nd SeaNema Festival
• 2ο Φόρουμ της Στρατηγικής της Ε.Ε. για την Περιφέρεια Αδριατικής-
• Ιονίου (EUSAIR).

14. Δράσεις συμμετοχής σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα
• Διαδρομή των Ευρωπαϊκών Κοιμητηρίων – Πολιτιστικές Διαδρομές του Συμβουλίου της Ευρώπης
• Διαδρομή «Προορισμός Ναπολέων» – Πολιτιστικές Διαδρομές του Συμβουλίου της Ευρώπης
• Κατάθεση πρότασης συμμετοχής, στο Πρόγραμμα “EUROPEAN DESTINATIONS OF EXCELLENCE” – «ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ» 2016 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με θέμα «ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ»
• Συμμετοχή σε πρόταση με τίτλο «EUROPEAN RURAL FOOD NETWORK»- «EurFoodNet» στο μέτρο 2.2 «ΔΙΚΤΥΑ ΠΟΛΕΩΝ» του προγράμματος » ΕΥΡΩΠΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ»

15. Βασικές Αρχές Ανάπτυξης 2018
• Διεύρυνση τουριστικής Περιόδου
• Ανάπτυξη Εναλλακτικών Μορφών Τουρισμού
• Προσέγγιση Νέων Αγορών Τουρισμού
• Προσέλκυση Επενδύσεων
• Τουριστική Εκπαίδευση
• Ο Πολιτισμός του Τουρισμού».

Ρεπορτάζ: Σάκης Νέγκας

Μοιράσου το άρθρο: