Η εισπράκτορας –καινούργια στη δουλειά- και όχι ο οδηγός από υπερβάλλοντα ζήλο, ζήτησε από τον 15χρονο μαθητή να κατέβει από το λεωφορείο στη διαδρομή Χανιά – Πλατανιά μία στάση νωρίτερα, γιατί υστερούνταν 10 λεπτά για να καλύψει το εισιτήριό του, δήλωσε στην ΕΡΤ Χανίων ο Διευθυντής του ΚΤΕΛ Δυτικής Κρήτης Μιχάλης Τσουπάκης, με αφορμή καταγγελία γονιού στον ενημερωτικό ιστότοπο zarpanews.gr.

Όπως κατήγγειλε ταραγμένος στο Zarpanews.gr, ο πατέρας του 15χρονου, το παιδί αφού τελείωσε γύρω στις 12.30 της Πέμπτης την προπόνησή του στο άθλημα που κάνει, πήρε από το Δαράτσο το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Χανιά-Πλατανιά για να πάει να βοηθήσει τον πατέρα του στο μαγαζί, που διατηρεί στον Πλατανιά.

Στην τσέπη όμως, αντί για 2,10 ευρώ, που κοστίζει το ακριβές αντίτιμο του εισιτήριου για Πλατανιά, με το μπουκαλάκι νερό που πήρε, δεν υπολόγισε σωστά και έμεινε ένα 2ευρω. Η εισπράκτορας του είπε ότι θα τον κατεβάσει, μια στάση νωρίτερα από τον Πλατανιά, στην τελευταία δηλαδή στάση Αγίας Μαρίνας.

Το παιδί, χαμηλών τόνων, δεν έφερε αντίρρηση, ενώ ουδείς συνεπιβάτης αντέδρασε σε όλη αυτή τη σκηνή, αφού στην πλειοψηφία τους ήταν τουρίστες.
Η εισπράκτορας έχει κληθεί να δώσει εξηγήσεις, τόνισε ο κ. Τσουπάκης ο οποίος παράλληλα αποσαφήνισε ότι σε καμιά περίπτωση τέτοιες αγενείς πρακτικές, δεν συνιστούν «γραμμή» της Διοίκησης.

Ακούστε τη συνέντευξη του κ. Τσουπάκη στην ΕΡΤ Χανίων:

Ρεπορτάζ: Κ. Πολύζου / Ηλ. Επεξεργασία: Μ. Παπαδάκης

Μοιράσου το άρθρο: