Το Γκραν Πρι της Ιταλίας στην ΕΡΤ2 και ΕΡΤ HD

To πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 μεταφέρεται στην Ιταλία και το Γκραν Πρι της Μόντσα για τον 14ο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος 2016.

Δεν υπάρχει ομάδα που θα βρίσκεται σε μεγαλύτερη πίεση αυτό το Σαββατοκύριακο στην ιταλική πίστα, από τη Ferrari. Η αίσθηση στο στρατόπεδο της Scuderia είναι ότι έχει σημειωθεί σημαντική πρόοδος από το Γκραν Πρι της Γερμανίας και μετά, και σίγουρα δεν θα υπήρχε καλύτερο μέρος για να επιτευχθεί η από καιρό πολυαναμενόμενη νίκη της, από το “ναό της ταχύτητας”.

Αν υπάρχει όμως ένας οδηγός πάνω στον οποίο θα είναι στραμμένη η προσοχή των περισσότερων, αυτός είναι ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull. Μετά τον ενθουσιώδη και κατά πολλούς, αμφιλεγόμενο τρόπο με τον οποίο αμύνθηκε της θέσης του στο Γκραν Πρι του Βελγίου, ο Ολλανδός πιλότος αναμένεται ότι θα «περάσει δύσκολα» στην ενημέρωση των οδηγών πριν τον αγώνα.

Το Γκραν Πρι της Ιταλίας στην ΕΡΤ2 και ΕΡΤ HDΟ Κίμι Ράικονεν μάλιστα, ο οποίος, εκτός από την εκκίνηση, ενεπλάκη και σε ένα άλλο σοβαρό περιστατικό με τον Φερστάπεν κατά τη διάρκεια του βελγικού Γκραν Πρι, είπε ότι αν δεν είχε σηκώσει το πόδι του από το γκάζι στην ευθεία Κέμελ, τότε θα είχε μπλεχτεί σε «πολύ μεγάλο ατύχημα» με τον Ολλανδό πιλότο. Όντας ένας από τους μεγαλύτερους σε ηλικία οδηγούς κι επίσης, ένας από τους πιο λιγομίλητους, ο Ράικονεν έχει ιδιαίτερη βαρύτητα και επιρροή στο χώρο της Φόρμουλα 1. Αυτό φαίνεται και από το γεγονός ότι ο Χάμιλτον δήλωσε ότι για να έχει εκνευρίσει τον Ράικονεν η οδήγηση του Φερστάπεν, τότε το πιο πιθανό είναι ότι ο 18χρονος Ολλανδός θα έχει ξεπεράσει τα όρια του αποδεκτού.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ωστόσο, είπε ότι θα ακολουθήσει μια διαφορετική προσέγγιση και θα προσπαθήσει να μιλήσει πρόσωπο με πρόσωπο με το νεαρό οδηγό. «Δεν είμαι οπαδός των τιμωριών, αυτός δεν είναι ο τρόπος για να εκπαιδεύεις», είπε ο Γερμανός πιλότος.

Ο ίδιος ο Φερστάπεν πάντως, εμφανίζεται αμετανόητος και πηγαίνει στη Μόντσα, μην έχοντας καμία πρόθεση να αλλάξει το στυλ του, το οποίο οι – έτσι κι αλλιώς- αυστηροί αγωνοδίκες, έκριναν ότι ήταν «σκληρό», αλλά «δίκαιο».«Οι οδηγοί της Ferrari θα έπρεπε να ντρέπονται που προκάλεσαν μια τέτοια σύγκρουση και να παραπονιούνται για μένα, μού κατέστρεψαν τον αγώνα», δήλωσε ο Ολλανδός μετά το τέλος του βελγικού Γκραν Πρι. Η συνέχεια στη Μόντσα αναμένεται με ενδιαφέρον.

Τα «Ασημένια Βέλη» παραμένουν τα φαβορί και γι’αυτόν τον αγώνα, παρά τα προβλήματα πρόσφυσης και φθοράς ελαστικών που αντιμετώπισαν στο Βέλγιο, εξαιτίας των υψηλών πιέσεων που επιβάλλει η Pirelli για λόγους ασφαλείας. «Τα φουσκώνουμε (τα ελαστικά) σαν μπαλόνια», είπε ο επικεφαλής της Mercedes Τότο Βολφ. «Καταλαβαίνω γιατί η Pirelli το κάνει, αλλά όλη η εξέλιξη και οι προσομοιώσεις μας, ανατρέπονται από ένα ελαστικό που συμπεριφέρεται διαφορετικά από αυτό που περιμέναμε. Αλλά δεν θέλω να κατηγορήσω κανένα, είναι το ίδιο για όλους», πρόσθεσε.

Προερχόμενος από ένα αναπάντεχο βάθρο στο βελγικό Γκραν Πρι, όπου έκανε “την καλύτερη δυνατή διαχείριση ζημιών” που θα μπορούσε να φανταστεί, ο Χάμιλτον ελπίζει να επαναλάβει τον περσινό του θρίαμβο στη Μόντσα και να αυξήσει την διαφορά του από τον Ρόσμπεργκ, ο οποίος χάρη στη νίκη του στο Σπα, μείωσε τη διαφορά του από τον Χάμιλτον στους 9 βαθμούς. Ο Γερμανός πιλότος με τη σειρά του, δήλωσε ότι βλέπει κάθε αγώνα “σαν τελικό Κυπέλλου” και θα προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί το καλό μομέντουμ στο οποίο βρίσκεται για να γράψει και αυτός επιτέλους το όνομά του στη λίστα των νικητών του ιστορικού αυτού αγώνα.

Το Γκραν Πρι της Ιταλίας στην ΕΡΤ2 και ΕΡΤ HDΑπό τη μάχη για τις πρώτες θέσεις, δεν θα πρέπει φυσικά, να ξεγράψει κανείς και τις δύο Red Bull. H αυστριακή ομάδα υπέφερε τα τελευταία χρόνια σε γρήγορες πίστες όπως η Μόντσα, αλλά η επίδοσή της την προηγούμενη εβδομάδα στο Σπα, όπου ο Φερστάπεν σημείωσε την τρίτη υψηλότερη τελική ταχύτητα του αγώνα και ο Ρικιάρντο ανέβηκε στη δεύτερη θέση του βάθρου, δείχνει πόσο δρόμο έχει διανύσει η Red Bull στο θέμα του σασί και η Renault στο θέμα του κινητήρα.

Η Pirelli, που στο ιταλικό Γκραν Πρι «παίζει εντός έδρας», έχει φέρει στη Μόντσα τις ίδιες γόμες που είχε και στο Σπα – πολύ μαλακή, μαλακή και μέση –αλλά με τη φθορά να αναμένεται χαμηλότερη από αυτήν της βελγικής πίστας, καθώς δεν ασκούνται τα ίδια μεγάλα φορτία πίεσης στις στροφές, η διαχείριση των ελαστικών, μάλλον, δεν πρόκειται να απασχολήσει με τον ίδιο τρόπο οδηγούς και ομάδες, όπως τους είχε απασχολήσει και στο Βέλγιο.

Ενδεικτικά, ο νικητής του περσινού αγώνα στη Μόντσα, Λιούις Χάμιλτον, κέρδισε κάνοντας μόνο μια στάση για αλλαγή ελαστικών.

Η ζωντανή μετάδοση του Γκραν Πρι της Ιταλίας αρχίζει στις 15:00, την Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου από τις συχνότητες της ΕΡΤ2 και ΕΡΤHD. Μία ώρα νωρίτερα (στις 14:00), θα προηγηθεί η μαγνητοσκοπημένη μετάδοση των κατατακτήριων δοκιμών του Σαββάτου.

Στα μικρόφωνα, οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ, Νίκος Κορόβηλας και Ηλίας Παπαϊωάννου.

Καλεσμένοι στο στούντιο, ο Λάμπρος Αθανασούλας, οδηγός αγώνων και πρωταθλητής ράλυ, και η δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου,Πόπη Παπαμιχαήλ.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ