Χανιά: Συνέδριο με θέμα «Διδασκαλία και αξιολόγηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»

Διήμερο Εκπαιδευτικό Συνέδριο με θέμα «Διδασκαλία και αξιολόγηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» συνδιοργανώνουν η Αντιπεριφέρεια Ηρακλείου, οι Σχολικοί Σύμβουλοι Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ο Δήμος και το ΤΕΙ Κρήτης, στις 18 και 19 Μαρτίου . Το Συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Το Συνέδριο έχει σκοπό, μέσα από θεωρητικές εισηγήσεις, να εφοδιάσει τους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων αλλά και τους γονείς με επιστημονικές γνώσεις που σχετίζονται με τις αιτίες των μαθησιακών δυσκολιών των μαθητών/τριών. Επίσης μέσα από τα βιωματικά εργαστήρια, που θα γίνουν ξεχωριστά για την κάθε ειδικότητα, αναμένεται οι εκπαιδευτικοί να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες διδασκαλίας και αξιολόγησης μαθητών/τριών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στο πλαίσιο της συμπεριληπτικής παιδαγωγικής. Ειδικό εργαστήριο θα γίνει για γονείς προκειμένου να βοηθηθούν να υποστηρίζουν τα παιδιά τους αποτελεσματικά μέσα στο οικογενειακό περιβάλλον και στο πλαίσιο αμφίδρομης συνεργασίας σχολείου – οικογένειας.
Όσοι εκπαιδευτικοί και γονείς ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν τις εργασίες του Συνεδρίου και να δηλώσουν τη συμμετοχή τους στα επιμέρους βιωματικά εργαστήρια, μπορούν να συμπληρώσουν την φόρμα συμμετοχής που υπάρχει στην ιστοσελίδα του Συνεδρίου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://synedriosymvouloi.weebly.com/ καθώς και στον ηλεκτρονικό σύνδεσμο: http://goo.gl/forms/3gJSrhd1wj έως και την Τετάρτη 16 Μαρτίου. Η συμμετοχή στις εργασίες είναι δωρεάν.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος