Σε δημοπρασία ο… τυραννόσαυρος Ρεξ

Array

Έναν από τους μεγαλύτερους γνωστούς Τυραννόσαυρους Ρεξ σχεδιάζει να πουλήσει ο βρετανικός οίκος δημοπρασιών Christie, στις αρχές Οκτωβρίου.

Ο δεινόσαυρος γνωστός με το όνομα «Σταν», ηλικίας περίπου 67 εκατομμυρίων ετών, ανακαλύφθηκε το 1987 στη Νότια Ντακότα από τον ερασιτέχνη παλαιοντολόγο Stan Sacrison.

Οι επιστήμονες στους οποίους έδειξε τα οστά ο Sacrison εκείνη την εποχή, τα κατέταξαν εσφαλμένα στην κατηγορία των Τρικεράτοπων για αυτό και δεν προσέλκυσαν μεγάλο ενδιαφέρον αρχικά. Όταν όμως τα παρουσίασε στο Ινστιτούτο Black Hills στη Νότια Ντακότα το 1992, οι επιστήμονες συνειδητοποίησαν ότι είχαν κάτι ιδιαίτερο στα χέρια τους, όπως δήλωσε ο James Hyslop, επικεφαλής Επιστήμης και Φυσικής Ιστορίας του οίκου Christie.

Σε δημοπρασία ο… τυραννόσαυρος Ρεξ
Τρικεράτοπας

«Τον ταξινόμησαν εκ νέου στη κατηγορία των Τυραννόσαυρων Ρεξ και ξεκίνησαν μια νέα αναζήτηση για να ανακαλύψουν και τα υπόλοιπα οστά του, ανακαλύπτοντας τελικά 188 από τα περίπου 300 οστά που συνολικά διαθέτει ένας δεινόσαυρος αυτού του είδους» συμπλήρωσε ο Hyslop.

Ο Σταν έχει μήκος 40 πόδια και ύψος 13 πόδια και το αξιοσημείωτο σε αυτόν είναι ότι δύο συντηγμένοι σπόνδυλοι έχουν εντοπίσει στο λαιμό του, γεγονός που υποδηλώνει ότι ο δεινόσαυρος έσπασε το λαιμό του και επέζησε κατά τη διάρκεια της ζωής του.

Η Christie’s θα παρουσιάσει τον δεινόσαυρο στο κοινό  από την Τετάρτη έως τα μέσα Οκτωβρίου στον οίκο του στο Μανχάταν της Νέας Υόρκης, δήλωσε η εταιρεία και υπολογίζει την αξία του από έξι έως οκτώ εκατομμύρια.

ΠΗΓΗ: Reuters