ΔΟΕ: Προτάσεις για τα στεγαστικά δάνεια των εκπαιδευτικών

Tην επέκταση των ρυθμίσεων για τα στεγαστικά δάνεια και στους εκπαιδευτικούς, διεκδικεί η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας.

Αναλυτικά η ΔΟΕ αναφέρει πως: “Σύμφωνα με πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου Οικονομικών και του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων προβλέπεται πάγωμα επιτοκίου, καταβολή μειωμένων δόσεων και παράλληλα επιβράβευση των συνεπών δανειοληπτών του ταμείου. Δυστυχώς δεν συμβαίνει το ίδιο και για τα στεγαστικά δάνεια που έχουν λάβει συνάδελφοι εκπαιδευτικοί  από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο.

Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο ως Δημόσια Αποκεντρωμένη Υπηρεσία και αργότερα ως τράπεζα, σύμφωνα με το άρθρο 1 του Ν. 2322/1995 και συνδυαστικά με το άρθρο 62 παρ. 6 του Ν.2214/1994, χορηγούσε στεγαστικά δάνεια προς Δημοσίους Υπαλλήλους και Υπαλλήλους Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών Ν.Π.Δ.Δ., (Ο.Τ.Ε., Ο.Σ.Ε., Εκπαιδευτικοί, Στρατιωτικοί, Σώματα Ασφαλείας, Κληρικοί, Υπάλληλοι Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, Ανάπηροι Πολέμου, κ.λ.π.).

Τα στεγαστικά δάνεια των εκπαιδευτικών ήταν αρμοδιότητα του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και οι ευνοϊκές ρυθμίσεις στην κατηγορία Δημοσίων Υπάλληλων του Παρακαταθηκών, πρέπει για λόγους ισονομίας και δικαιοσύνης να συμπεριλάβουν και τις ανάλογες ρυθμίσεις για το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο”.

Τέλος η ομοσπονδία των εκπαιδευτικών προτείνει: “Σύμφωνα με τα παραπάνω το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί την Κυβέρνηση να προχωρήσει άμεσα στην επέκταση των ευνοϊκών ρυθμίσεων για τους δανειολήπτες εκπαιδευτικούς  στεγαστικών δανείων του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου στη βάση των αντίστοιχων ρυθμίσεων για τους δανειολήπτες του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων”.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος