10 χρόνια λειτουργίας της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας

Από το 2009 ιδρύθηκε και λειτουργεί με πρωτοβουλία της ΓΣΕΕ, η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, με στόχο τη συγκρότηση ενός μαζικού και κοινωνικού καταναλωτικού κινήματος.

Όπως αναφέρει μεταξύ άλλων (διαβάστε τον αναλυτικό απολογισμό της δεκαετίας) η ΕΕΚΕ: “Το καταναλωτικό κίνημα της ΓΣΕΕ διαδραματίζει την τελευταία δεκαετία ενεργό ρόλο, καθώς, καθημερινά πληροφορεί, ενημερώνει και εκπαιδεύει τους καταναλωτές στην αντιμετώπιση καταχρηστικών πρακτικών ενώ παράλληλα υποστηρίζει οφειλέτες με προβλήματα διαχείρισης των χρεών τους και πλειστηριασμού της περιουσίας τους.

Συνοπτικά, παρατίθενται τα πεπραγμένα της Ε.Ε.Κ.Ε. κατά το χρονικό διάστημα 2009-2019:

Συνδρομή Οφειλετών για την Υπαγωγή τους στο Νόμο 3869/10 (Νόμος Κατσέλη): Ποσοστό Διαγραφής Χρεών 67,75%

Δράσεις Διαχείρισης της Υπερχρέωσης: Αιτήσεις Υπαγωγής στο Νόμο Κατσέλη, Ρυθμίσεις ΔΕΚΟ, Προστασία κύριας Κατοικίας από Πλειστηριασμούς, Εξωδικαστική Διευθέτηση Χρεών κ.α.

Στήριξη Οικονομικά Αδύναμων Πολιτών: Δωρεάν Τμήματα Ψυχολογικής Υποστήριξης και Ενδυνάμωσης

Διευθέτηση Παραπόνων και Διαχείριση Καταγγελιών: Έκβαση Διεκπεραιωμένων Καταγγελιών 78,9% Υπέρ του Καταναλωτή

Κατάρτιση Καταναλωτών: Περισσότεροι από 2000 Καταναλωτές εκπαιδεύτηκαν σε όλη την Ελλάδα σε θέματα, όπως, Η Υπερχρέωση και η Αντιμετώπιση της, Νέες Μορφές Τοπικής Απασχόλησης και Ανάπτυξης κ.α.

Δημιουργία Mobile App “ Traveler Rights Gr” το οποίο απέσπασε 2 Gold βραβεία: στα Mobile Excellence Awards 2018 – Mobile Service for Consumers και στα Tourism Awards 2019 -Technology enhanced experience

Διεξαγωγές Ερευνών: Η προστασία του Καταναλωτή στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Τάσεις Κατανάλωσης των Μισθωτών στην Ελλάδα κ.α.

Εκδόσεις: Το Αλφαβητάρι του Καταναλωτή, Οδηγός Αντιμετώπισης Εταιρειών Ενημέρωσης Οφειλετών, Οδηγός Ταξιδιωτών

Δράσεις Κοινωνικής Αλληλεγγύης: Ανταποδοτική Ανακύκλωση, Συγκέντρωση Τροφίμων και Φαρμάκων, Δράσεις Υποστήριξης πλημμυροπαθών κ.α.

Παρεμβάσεις στα Αρμόδια Υπουργεία: Παρεμβάσεις πραγματοποιούνται για θέματα που αφορούν τον καταναλωτή σε όλα τα αρμόδια Υπουργεία και τις αντίστοιχες αρχές. Σημαντικότερες παρεμβάσεις αποτελούν η δυνατότητα παραλαβής αντιγράφου των τραπεζικών δανειακών συμβάσεων πριν την υπογραφή τους, η δημιουργία μητρώου Ηλεκτρονικών επιχειρήσεων και η χορήγηση εισιτηρίων κοινωνικής πολιτικής για τους ανέργους”.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος