Ελαφρά τραυματίας λόγω πανικού ο μαθητής που κλειδώθηκε σε τάξη

Αναστάτωση προκλήθηκε σήμερα το πρωί σε σχολείο του νομού Ηρακλείου όταν, κατά τη διάρκεια της σχολικής εκδήλωσης για την επέτειο από την εξέγερση του Πολυτεχνείου, μαθητής πήδησε από το παράθυρο της τάξης του, από ύψος περίπου τριών μέτρων και τραυματίστηκε ελαφρώς.

Το περιστατικό συνέβη στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Γαζίου του δήμου Μαλεβιζίου. Σύμφωνα με πληροφορίες, το παιδί, μαθητής της Β’ τάξης, ξέμεινε στην σχολική αίθουσα, ενώ οι συμμαθητές του – μετά από υπόδειξη του δασκάλου τους – κατέβηκαν στο ισόγειο, στην αίθουσα εκδηλώσεων για την γιορτή. Ο δάσκαλος, χωρίς να αντιληφθεί ότι το παιδί ήταν ακόμη μέσα στην τάξη, κλείδωσε την αίθουσα.

Όταν ο μαθητής αντιλήφθηκε ότι δε μπορούσε να βγει πανικοβλήθηκε και πήδησε στο πίσω μέρος του προαύλιου χώρου, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ελαφρώς στον αριστερό του αστράγαλο..

Στο σχολείο, όπου ήταν συγκεντρωμένοι μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς – ανάμεσά τους και η μητέρα του παιδιού – για την εκδήλωση της επετείου της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, επικράτησε αναστάτωση.

Ο μαθητής μεταφέρθηκε στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο, όπου παρέμεινε στην Βραχεία Νοσηλεία υπό παρακολούθηση από τους γιατρούς. Όπως δήλωσε στην ΕΡΤ ο διοικητής του νοσηλευτικού ιδρύματος, Γιώργος Μοσχοβάκης, έγιναν όλες οι προβλεπόμενες εξετάσεις, το παιδί είναι καλά και ήδη έχει βγει από το νοσοκομείο και έχει επιστρέψει στο σπίτι του.

Ο δάσκαλος συνελήφθη με την κατηγορία της σωματικής βλάβης από αμέλεια και στη συνέχεια με εντολή εισαγγελέα αφέθηκε ελεύθερος.

Ρεπορτάζ: Νεκταρία Μανουσουδάκη
Πηγή:ΕΡΤ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος