Με έναν ευρηματικό τρόπο κατάφερε ένας καθηγητής επαγγελματικού σχολείου στο Ηράκλειο να ξεπεράσει τα προβλήματα της τηλεκπαίδευσης και να καταφέρει να δώσει στους μαθητές του να καταλάβουν το περιεχόμενο του μαθήματος.

Καθώς δεν είχε δυνατότητα να δείξει το διάγραμμα σε σχολικό πίνακα, ο κ. Νίκος Ψυχογυιός προτίμησε να χρησιμοποιήσει τη φαντασία του. Στερέωσε το κινητό του τηλέφωνο σε δύο σούβλες, οι οποίες με τη σειρά τους στηρίχτηκαν σε δυο μπιτόνια νερού. Συνέδεσε το τηλέφωνο με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή του και έτσι έδειξε στα παιδιά την εικόνα που είχε σχεδιάσει.

Αυτό που κάνει τη μέθοδο του καθηγητή αποτελεσματική είναι το ότι μ΄ αυτόν τον τρόπο μπορεί να δημιουργεί ένα «ζωντανό» πίνακα, όπου οι μαθητές θα μπορούν να παρακολουθούν βήμα βήμα το σχέδιο που φτιάχνει στο χαρτί.

Όπως λέει χαρακτηριστικά ο ίδιος: «Στην εικόνα αυτή φαίνονται και τα τρία επίπεδα της μετάδοσης. Στον υπολογιστή ως διεύθυνση ΙP που μπορεί να γίνει share στο webex, στο κινητό που λαμβάνει από τον αυτοσχέδιο πίνακα μέσω της εφαρμογής DroidCam που δίνει διεύθυνση IP στην κάμερα του κινητού, και τέλος στον αυτοσχέδιο πίνακα που δημιουργήσαμε κάτω από το κινητό με σελίδες Α4. Αν παρατηρήσετε προσεκτικά, η εικόνα είναι η ίδια και στα τρία επίπεδα.

Οι σούβλες χρησιμοποιήθηκαν ως οδηγοί για την στήριξη του κινητού πιάνω από τον «πίνακα», ενώ τα δοχεία του απεσταγμένου νερού για να στηρίξουν αφ ενός τις σούβλες, αφ ετέρου να κρατήσουν σταθερή την απόσταση του κινητού από τον αυτοσχέδιο πίνακα Α4.

Είμαι μηχανολόγος και το τέχνασμα αυτό το χρησιμοποίησα για να διδάξω τον κύκλο του Otto, σε μαθητές της Α τάξης Επαγγελματική λυκείου. Ήταν απαραίτητο να βρω κάποιο κόλπο δεδομένου ότι η τηλεκπαίδευση, δεν μπορεί να υποκαταστήσει το μάθημα στην τάξη και τη χρήση του παραδοσιακού πίνακα».

Ρεπορτάζ: Φανή Καλαθάκη

Μοιράσου το άρθρο: