Κ. Γαβρόγλου στην ΕΡΤ: Η σημαία και ο εκκλησιασμός δεν καταργούνται (video)

Δεν καταργείται η σημαία και ο εκκλησιασμός στα σχολεία, δήλωσε κατηγορηματικά ο Υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ.

Ο κ.Γαβρόγλου απέδωσε σε έλλειψη επιχειρηματολογίας της αντιπολίτευσης τον θόρυβο για το θέμα της στρατιωτικής του θητείας, λέγοντας ότι αντιδρά στους ακαδημαϊκούς κανόνες. Αν ήταν ηθικό αν έπρεπε να πάω επί χούντας στον στρατό, ας το κρίνει ο καθένας, είπε χαρακτηριστικά.

Με αφορμή την απόφαση του ΣτΕ για την συνταγματικότητα της επιλογής σημαιοφόρων, ο κ. Γαβρόγλου επισήμανε ότι ο διάλογος με αυτό τον τρόπο υπονομεύει την συζήτηση για την αριστεία. Υπάρχουν πράγματα πέραν της αριστείας, σημείωσε. Το σχολείο, τόνισε, έχει τη δυνατότητα να κατοχυρώσει την αριστεία. Δεν γίνεται σχολείο χωρίς απόλυτη αυτονομία των εκπαιδευτικών. Αυτήν επιδιώκουμε, πρόσθεσε, καταγγέλοντας παρεμβάσεις και πιέσεις των γονέων στο έργο τους.

Για τις αλλαγές στη Μέση Εκπαίδευση, είπε ότι σε πέντε χρόνια το σημερινό καθεστώς εξετάσεων θα είναι παρελθόν.

Αντίδραση της ΝΔ

Νέα επίθεση στον υπουργό Παιδείας εξαπολύει με ανακοίνωσή της η ΝΔ. «Ο κ. Γαβρόγλου ύστερα από τρεις μέρες εμφανίστηκε για να επιβεβαιώσει πόσο ελαστική είναι η συνείδησή του. Ομολογεί σήμερα, ότι η απόφαση να εξαγοράσει τη θητεία του από τη χούντα, “είναι ένα σκανδαλάκι”» σημειώνει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης και προσθέτει: «Βέβαιο είναι ότι σύντομα θα αποδειχθεί ότι οι αποφάσεις του για την Παιδεία αποτελούν το πιο μεγάλο σκάνδαλο που ο ίδιος διέπραξε».

Καλούμε και πάλι τον πρωθυπουργό με προσωπική του παρέμβαση να δώσει οριστικό τέλος στο σίριαλ με το ποια παιδιά θα σηκώνουν την σημαία στις παρελάσεις. Η κλήρωση είναι καλή μέθοδος να επιλέγεις ενόρκους για να επιλέγεις διαχειριστικά συμβούλια σε δημόσιες επιχειρήσεις, ακόμη για να κάνεις έλεγχο στην οικονομική διαχείριση Μητροπόλεων,εκεί δηλαδή όπου θέλεις αντικειμενική σύνθεση του συμβουλίου για τον καλύτερο έλεγχο. Η σημαία είναι έμπνευση, άμιλλα, προσπάθεια για κάθε νέο. Εδώ η κλήρωση στρεβλώνει και γελοιοποιεί την διαδικασία. Ο πρωθυπουργός να πάρει αμέσως πίσω το Προεδρικό Διάταγμα. Δεν μπορεί η χώρα να αναλώνεται με τέτοια ζητήματα, ενώ έχει να αντιμετωπίσει πολύ σοβαρότερα. Επίσης, δεν υπάρχει στον κόσμο πουθενά αντίστοιχο φαινόμενο, την σημαία να την σηκώνουν δια κληρώσεως.
Όσον αφορά για τα λεγόμενα από την ΝΔ ότι ο υπουργός Παιδείας δεν έχει υπηρετήσει την θητεία του, αν ερευνήσουμε το ζήτημα, η μισή Βουλή μπορεί να μην έχει υπηρετήσει.

Η Ένωση Κεντρώων σε ανακοίνωσή της καλεί τον πρωθυπουργό με προσωπική του παρέμβαση να δώσει οριστικό τέλος στο σίριαλ με το ποια παιδιά θα σηκώνουν την σημαία στις παρελάσεις, σημειώνοντας ότι “η κλήρωση είναι καλή μέθοδος να επιλέγεις ενόρκους για να επιλέγεις διαχειριστικά συμβούλια σε δημόσιες επιχειρήσεις, ακόμη για να κάνεις έλεγχο στην οικονομική διαχείριση Μητροπόλεων, εκεί δηλαδή όπου θέλεις αντικειμενική σύνθεση του συμβουλίου για τον καλύτερο έλεγχο. Η σημαία είναι έμπνευση, άμιλλα, προσπάθεια για κάθε νέο. Εδώ η κλήρωση στρεβλώνει και γελοιοποιεί την διαδικασία. Ο πρωθυπουργός να πάρει αμέσως πίσω το Προεδρικό Διάταγμα. Δεν μπορεί η χώρα να αναλώνεται με τέτοια ζητήματα, ενώ έχει να αντιμετωπίσει πολύ σοβαρότερα. Επίσης, δεν υπάρχει στον κόσμο πουθενά αντίστοιχο φαινόμενο, την σημαία να την σηκώνουν δια κληρώσεως.
Όσον αφορά για τα λεγόμενα από την ΝΔ ότι ο υπουργός Παιδείας δεν έχει υπηρετήσει την θητεία του, αν ερευνήσουμε το ζήτημα, η μισή Βουλή μπορεί να μην έχει υπηρετήσει.

Σχετικές ειδήσεις:
ΣτΕ: Συνταγματικό το Προεδρικό Διάταγμα για την επιλογή σημαιοφόρων με κλήρωση
Ρητή διάψευση από το υπ. Παιδείας της κατάργησης του εκκλησιασμού μαθητών στο δημοτικό

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος