Κινητοποιήσεις απο ΟΛΜΕ και ΔΟΕ για το νομοσχέδιο του υπ. Παιδείας (video)

24ωρη απεργία και συλλαλητήριο στα Προπύλαια στη μία μετά το μεσημέρι, πραγματοποίησαν σήμερα ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, αντιδρώντας στο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας που αναμένεται να ψηφιστεί αύριο στη Βουλή και εισάγεται σήμερα προς συζήτηση. Στην απεργία συμμετέχει και ΑΔΕΔΥ, με τρίωρη στάση εργασίας από τις 12.00.

Τα σχολεία σήμερα θα παραμείνουν ανοιχτά, διευκρινίζει το υπουργείο Παιδείας.

Οι εκπαιδευτικοί τονίζουν -μεταξύ άλλων- πως στο πολυνομοσχέδιο αυξάνεται ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων σε 25 παιδιά,  που οδηγεί στη συγχώνευση τμημάτων, μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού,  υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και τις μετακινήσεις μαθητών.

Ζητούν  να μην εφαρμοστεί η τροπολογία που προβλέπει κάμερες για την ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων στις σχολικές αίθουσες, γιατί «παραβιάζει προσωπικά δεδομένα μαθητών, εργασιακά δικαιώματα καθηγητών και συνταγματικές ελευθερίες» όπως αναφέρουν.

Διεκδικούν  επίσης να ληφθούν άμεσα όλα τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας σε όλα τα σχολεία, να στηριχθεί το δημόσιο σχολείο και να αυξηθεί η χρηματοδότηση των σχολείων από τον κρατικό προϋπολογισμό.

Για αύριο Τετάρτη 10 Ιουνίου, έχουν προγραμματίσει νέο συλλαλητήριο έξω από τη Βουλή.

Η Ολομέλεια της Βουλής θα συνεδριάσει για το συγκεκριμένο νομοσχέδιο, σύμφωνα με απόφαση της Διάσκεψης των Προέδρων, την Τρίτη στις 10 το πρωί. Η δεύτερη συζήτηση επί των άρθρων και η ψήφιση του νομοσχεδίου θα γίνει την Τετάρτη το πρωί, μετά το τέλος των επίκαιρων ερωτήσεων.
Ρεπορτάζ: Ελίνα Κολύβα
Πηγή ΕΡΤ, Πρώτο Πρόγραμμα

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος