Κραυγή αγωνίας από τους προέδρους ΣΑΤΑ και ΠΟΕΙΑΤΑ για τα ταξί λόγω της πανδημίας

Ο κλάδος των ταξί μαστίζεται από τις συνέπειες την πανδημίας, καθώς βρίσκεται σε τραγική οικονομική κατάσταση, όπως τονίζει ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Βασίλης Μαραγκάκης. “Ζούμε δύσκολες καταστάσεις. Πρωτόγνωρες. Η πανδημία ήρθε και έφερε μαζί της όχι μόνο υγειονομική άλλα και οικονομική κρίση. Εδώ και μήνες το ταξί είναι μια ζημιογόνα επιχείρηση. Παλεύουμε για να κρατηθούμε ζωντανοί και δουλεύουμε με την ελπίδα ότι αυτός ο εφιάλτης θα τελειώσει σύντομα. Ως άνθρωποι περισσότερο και ως επαγγελματίες μετά, είμαστε στα όριά μας”.

Ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί επεσήμανε με τη σείρα του πως “ο κλάδος των ταξί είναι στην απόλυτη απομόνωση. Ξεκομμένος από το επιβατικό κοινό. Η δραματική μείωση των διαδρομών με ταξί, απόρροια των υπερβολικά αυστηρών περιοριστικών μέτρων που επέβαλλε η κυβέρνηση για την αποφυγή της διασποράς του κορονοϊού, έφτασε σε οριακό σημείο. Σε όλη την χώρα, οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές ταξί ζουν κάθε μέρα τον ίδιο εφιάλτη. Διαδρομές με το σταγονόμετρο, πολύωρη αναμονή στην πιάτσα και μεροκάματο πείνας. Απόλυτη οικονομική καταστροφή που όμοιά της δεν έζησε ο κλάδος”.

Στην πρόσφατη συνάντηση που είχε ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ με τον Υπουργό και τον Υφυπουργό Μεταφορών συζητήθηκαν τα περισσότερα θέματα που αφορούν τον κλάδο, όμως μέχρι σήμερα δεν έχει δοθεί λύση σε κάποια από αυτά.

Συγκεκριμένα:

  • Για το ένα άτομο στο ταξί 
  • Για την οικονομική ενίσχυση του κλάδου (Αυτό που μελετά τώρα το Υπουργείο είναι μια έκτακτη οικονομική ενίσχυση με εφάπαξ ποσό όπως έγινε με τους δικηγόρους και τους οικονομολόγους).
  • Για τις επιδοτήσεις στην αντικατάσταση αυτοκινήτων (επιδότηση θα υπάρχει μόνο για ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα).
  • Για την παράταση στη υποχρεωτική αντικατάσταση αυτοκινήτων (το επιτρεπόμενο όριο κυκλοφορίας λήγει στις 30/03/2021. Λόγω της κακής οικονομικής κατάστασης των επαγγελματιών που προκάλεσε η πανδημία, η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο παράτασης τουλάχιστον έως το τέλος του 2021).
  • Για την ταξινόμηση 7θεσιου και 9θέσιου οχήματος με ταξίμετρο 

Είμαστε σε οριακό σημείο εξηγεί ο Βασίλης Μαραγκάκης “δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο αυτή η κατάσταση. Μεταφορικό έργο δεν υπάρχει, τα έξοδα τρέχουν κι εμείς γυρίζουμε στο σπίτι χωρίς μεροκάματο. Δεν ζητάμε χάρες από την κυβέρνηση. Ζητάμε ίση αντιμετώπιση με άλλους επαγγελματικούς κλάδους. Από την αρχή της πανδημίας μέχρι και σήμερα η μοναδική ουσιαστική βοήθεια από την Πολιτεία ήταν τα 800 ευρώ που πήραμε τον Μάιο. Η επιστρεπτέα προκαταβολή είναι μια τόνωση ρευστότητας αλλά δεν παύει να είναι δάνειο. Στο τελευταίο πρόγραμμα επιστρεπτέας προκαταβολής (4) , μόλις το 15% των συναδέλφων κατάφερε να μπει”.

ΠΗΓΗ: ΣΑΤΑ, ΠΟΕΙΑΤΑ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος