Κυρώσεις σε Εταιρείες Ενημέρωσης Οφειλετών από την Γ.Γ Προστασίας Καταναλωτή

Σειρά παραβάσεων από Εταιρείες Ενημέρωσης Οφειλετών κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2018, εντόπισε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

Συνολικά επιβλήθηκαν 21 διοικητικές κυρώσεις ύψους 160.500 ευρώ, που κυρίως αφορούν:

Οι παραβάσεις  συχνότητα κλήσεων, παραπλανητική πληροφόρηση, παρέκκλιση των εντολών των δανειστών.

  • Συχνά καλούν σε τηλέφωνα επικοινωνίας που δεν τα είχαν δηλώσει οι οφειλέτες, αλλά τα βρήκαν συνήθως από δημόσια προσβάσιμους τηλεφωνικούς καταλόγους
  • Κλήση σε τηλέφωνο εργασίας χωρίς να είναι το μοναδικό τηλέφωνο επικοινωνίας
  • Όχληση για οφειλές στις οποίες δεν έχουν παρέλθει 10 ημέρες από τότε που αυτές κατέστησαν ληξιπρόθεσμες
  • Ενημέρωση χωρίς να έχει προηγηθεί η ταυτοποίηση του οφειλέτη
  • Χρέωση ποσού για εξώδικη ενημέρωση κ.λ.π.

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή συγκροτεί ομάδα εργασίας με σκοπό να προσδιοριστούν οι ανάγκες για τη βελτίωση του θεσμικού πλαισίου (ν. 3758/2009 «Εταιρείες Ενημέρωσης Οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις και άλλες διατάξεις», όπως τροποποιήθηκε με το ν. 4038/2012).

Το πόρισμα της ομάδας θα τεθεί σε διαβούλευση με τους ενδιαφερόμενους φορείς, ώστε οι διατάξεις να κατατεθούν στη Βουλή το φθινόπωρο.

Για υποβολή καταγγελίας :

ΠΗΓΗ:ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος