Με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών στην Αττική, λόγω των μέτρων που ισχύουν έως τις 4/10/2020,για την αντιμετώπιση του κορονοϊού, ο ΟΠΕΚΑ έδωσε στη δημοσιότητα σχετική ανακοίνωση.

Ο ΟΠΕΚΑ ενημερώνει για τα εξής:
«Για το διάστημα από Δευτέρα 21.9.2020 έως και την Δευτέρα 4.10.2020, η εξυπηρέτηση του κοινού με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Κέντρο Ενημέρωσης που λειτουργεί στην Κεντρική Υπηρεσία του ΟΠΕΚΑ στην Αθήνα (Πατησίων 30), θα γίνεται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.
Για να κλείσετε ραντεβού, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία μπορείτε να επικοινωνείτε:

Για ΌΛΑ τα επιδόματα στο τηλέφωνο: 2106241888
και επιπλέον για τα εξής επιδόματα:
Αναπηρικά Προνοιακά Επιδόματα, τηλ. 2131519238, e mail:epid@opeka.gr
Ανασφάλιστοι Υπερήλικες, τηλ 2131519206, email: yperyl@opeka.gr
Οικογενειακά Επιδόματα, τηλ. 2131519103, email: oikogeneiaka@opeka.gr

Για τις υπηρεσίες πρωτοκόλλου, θα μπορείτε να αποστείλετε σκαναρισμένα τα δικαιολογητικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική δ/νση protokollo@opeka.gr, είτε ταχυδρομικά (Πατησίων 30, τκ 10170 Αθήνα).
Τα ανωτέρω ισχύουν μόνο για την Κεντρική Υπηρεσία ΟΠΕΚΑ στην Αθήνα.

Στις Περιφερειακές Διευθύνσεις ΟΠΕΚΑ, η εξυπηρέτηση του κοινού εξακολουθεί να πραγματοποιείται χωρίς αλλαγές.
Ο ΟΠΕΚΑ βρίσκεται και θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στους πολίτες και να παρέχει απρόσκοπτα τις υπηρεσίες του. Οι πολίτες μπορούν μέσω της ιστοσελίδας του ΟΠΕΚΑ (www.opeka.gr) να ενημερώνονται για όλες τις νέες δυνατότητες που παρέχονται».

Μοιράσου το άρθρο: