«Βοηθοί Επιβατών» στα ΜΜΕ από Δευτέρα- Νέο σύστημα εισιτηρίων από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

«Βοηθοί Επιβατών», οι οποίοι θα δίνουν συμβουλές και οδηγίες στο επιβατικό κοινό θα υπάρχουν από την Δευτέρα στους 45 σημαντικότερους σταθμούς μετεπιβίβασης του Μετρό, όπως ανακοίνωσε, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κ.Α. Καραμανλής. Οι βοηθοί επιβατών θα παρέχουν συμβουλές στο κοινό, ώστε να αποφεύγεται συνωστισμός και θα υπενθυμίζουν τη χρήση μάσκας. Οι πέντε κανόνες, που όπως είπε, “πρέπει να έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας”, όταν χρησιμοποιούμε τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι:

  • Δεν μετακινούμαστε, εάν δεν είναι ανάγκη
  • Δεν μετακινούμαστε, όταν έχουμε κάποια συμπτώματα
  • Δεν χρησιμοποιούμε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, εάν μπορούμε να μετακινηθούμε με κάποιο άλλο μέσο
  • Κρατάμε τις αποστάσεις που ορίζουν οι ειδικοί
  • Φοράμε πάντα μάσκα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Ανέφερε, επίσης, πως από την άλλη εβδομάδα το υπουργείο θα είναι έτοιμο να βγάλει όλο το στόλο των λεωφορείων που φθάνει στον αριθμό των 1.100. Ο υπουργός υπενθύμισε ότι οι κάτοχοι καρτών απεριόριστων διαδρομών, που δεν έκαναν χρήση τους, δεν θα χάσουν τα χρήματα τους, καθώς θα τους δοθεί πίστωση στην αγορά της επόμενης κάρτας και σχεδιάζεται να παρέχεται επιπλέον έκπτωση 10% για όσους προμηθευτούν ετήσιες κάρτες.

Νέο σύστημα εισιτηρίων για την αποφυγή συνωστισμού

Από τη ερχόμενη Δευτέρα 04.05.2020 τίθεται σε πλήρη λειτουργία ο προαστιακός Σιδηρόδρομος Αθηνών (Πειραιάς-Κιάτο, Πειραιάς-Αεροδρόμιο, Αθήνα-Χαλκίδα και Άνω Λιόσια-Κορωπί), ανακοίνωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Για την ελαχιστοποίηση φαινομένων συνωστισμού εντός των συρμών της, και αποκλειστικά για τον προαστιακό εκτός αστικής ζώνης, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ανέπτυξε ένα σύστημα εισιτηρίων, συνδέοντας πλέον τα δρομολόγια με τον τίτλο μεταφοράς. Έτσι, δίνεται η δυνατότητα να ελέγχεται σε πραγματικό χρόνο ο επιβατικός φόρτος σε κάθε συρμό.

Τα νέα εισιτήρια του προαστιακού συνδέονται με το δρομολόγιο κατά την έκδοσή τους και ισχύουν για μια ώρα πριν έως και δύο ώρες μετά την αναγραφόμενη ώρα αναχώρησης του δρομολογίου που έχει επιλεγεί, ενώ ελέγχονται ηλεκτρονικά στον συρμό από το προσωπικό αμαξοστοιχίας.

Σε περίπτωση που κάποιος δεν πρόκειται να ταξιδέψει ή δεν προλάβει το παραπάνω χρονικό όριο, το εισιτήριο ακυρώνεται ή μεταβάλλεται μέχρι και τις 23:59:59 της ημερομηνίας αναχώρησης του δρομολογίου που αναγράφεται στο εισιτήριο.

Τα εισιτήρια εκδίδονται από το Web (tickets.trainose.gr), το app της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, (androis & ios) και από φυσικά σημεία πώλησης.

Επίσης, είναι υποχρεωτική η χρήση προστατευτικής μάσκας από το επιβατικό κοινό και ο έλεγχος της εφαρμογής του μέτρου θα γίνεται από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς, που είναι επιφορτισμένοι με αυτό το καθήκον.

«Δεν μετακινούμαστε όταν έχουμε κάποια συμπτώματα, λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα προσωπικής προστασίας όταν μετακινούμαστε. Μένουμε ασφαλείς.» όπως τονίζει στην ανακοίνωσή της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

ΟΟΣΑ:Υποχρεωτική η χρήση μάσκας, ελεγχόμενη η είσοδος

Ο ΟΟΣΑ ενημερώνει το επιβατικό κοινό πως θα ενισχυθούν τα δρομολόγια στα μέσα μεταφοράς, με γνώμονα την απρόσκοπτη και ασφαλή μετακίνηση των επιβατών.

Συγκεκριμένα, στο μετρό (γραμμές 2 και 3) και τον ηλεκτρικό (γραμμή 1) η χρονοαπόσταση των δρομολογίων θα κυμαίνεται στα 6 λεπτά, ενώ στο τραμ στα 8 λεπτά.

Επιπλέον υιοθετούνται μέτρα για την ελεγχόμενη είσοδο σε σταθμούς, συρμούς και οχήματα, ώστε να επιτευχθεί κατά το δυνατόν, η αναγκαία φυσική απόσταση. Το επιβατικό κοινό καλείται να τηρεί τις αναγκαίες αποστάσεις, ώστε να μην παρουσιάζονται φαινόμενα συνωστισμού, και στο πλαίσιο αυτό συστήνεται η φόρτιση προσωποποιημένων καρτών ΑΤΗ.ΕΝΑ card, μέσω κινητού με την τεχνολογία NFC, ή υπολογιστή. Στις περιπτώσεις που το επιβατικό κοινό εξυπηρετείται σε αυτόματα μηχανήματα ή εκδοτήρια, συνιστάται η χρήση χρεωστικών / πιστωτικών καρτών.

Η χρήση των ανελκυστήρων θα απαγορεύεται, με εξαίρεση τα άτομα με σοβαρά κινητικά προβλήματα. Σε λεωφορεία και τρόλεϊ παρατείνεται το μέτρο της απαγόρευσης εισόδου από την μπροστινή θύρα.

Λόγω της εφαρμογής προληπτικών μέτρων για την προστασία της υγείας και ασφάλειας των επιβατών και των εργαζομένων του ΟΑΣΑ, η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού μεταφέρεται σε νέο χώρο στα γραφεία του οργανισμού, που βρίσκονται στο ισόγειο της οδού Ρεθύμνου 16, 106 82, Αθήνα και θα γίνεται Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή (10:00 – 14:00).

Πηγή:ΕΡΤ,ΑΠΕ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος