Ξεκίνησε η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση μαθητών Γ΄ Λυκείου σε Αχαΐα και Ηλεία

«Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από τα πρώτα στοιχεία που έχουμε, για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση μαθητών και μαθητριών της Γ΄ λυκείου των ημερήσιων γενικών λυκείων και ΕΠΑΛ, στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, σε Αχαΐα και Ηλεία», λέει στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος, προσθέτοντας ότι «απ΄ όσα γνωρίζουμε, οι εκπαιδευτικοί είναι θετικοί σε αυτό το εγχείρημα».

Μάλιστα, όπως τονίζει, «υπάρχει πολύ μεγάλη ανταπόκριση από την πλευρά των εκπαιδευτικών και μέρα με την ημέρα όλο και περισσότεροι μετέχουν σε αυτήν την προσπάθεια».

Οι εκπαιδευτικοί αυτοί, σύμφωνα με τον περιφερειακό διευθυντή, «είναι εκπαιδευτικοί της Γ΄ λυκείου στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και σε όλες τις κατευθύνσεις».

Παράλληλα, συνεχίζει, «συγκροτήσαμε τις ομάδες υποστήριξης, οι οποίες μετείχαν την περασμένη Δευτέρα σε τηλεδιάσκεψη με το υπουργείο Παιδείας, αφού τα πρώτα σχολεία που έκλεισαν στις 5 Μαρτίου, λόγω του κορονοϊού, ήταν στους νομούς Αχαΐας και Ηλείας».

Όσον αφορά στο πώς υλοποιείται η εξ΄ αποστάσεως εκπαίδευση, ο Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος λέει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ότι «προτεραιότητά είναι η τρίτη λυκείου στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα», τονίζοντας ταυτόχρονα ότι «το εγχείρημα είναι πολύ μεγάλο».

Μιλώντας για την διαδικασία, λέει ότι «κατ’ αρχήν θα χρησιμοποιήσουμε μία πλατφόρμα, την οποία χρησιμοποιούν καθημερινά ένα εκατομμύριο μαθητές στην Ιταλία» και εξηγεί: «Είναι εύκολα προσβάσιμη και διαχειρίσιμη για τους εκπαιδευτικούς και ακόμα πιο εύκολη για τους μαθητές, οι οποίοι δεν χρειάζεται να εγκαταστήσουν πολλά προγράμματα, αφού μπορούν να μπουν στην εικονική τάξη, αποδεχόμενοι μία πρόσκληση μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου».

Μάλιστα, όπως λέει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο κ. Γιαννόπουλος, «ήδη από χθες έχουν ξεκινήσει οι εκπαιδευτικοί από το σπίτι τους, να προσκαλούν μαθητές να μπαίνουν στην πλατφόρμα, έχουν φτιάξει τις πρώτες εικονικές τάξεις και προχωρούν με τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα».

Πάντως, όπως επισημαίνει ο περιφερειακός διευθυντής, «δεν μπορούμε να γνωρίζουμε ακόμα λεπτομερώς σε ποιο βαθμό αυτό υλοποιείται από όλους τους εκπαιδευτικούς, διότι είναι και θέμα εξοικείωσης με τη πλατφόρμα».

«Δηλαδή», συνεχίζει, «ίσως μερικοί εκπαιδευτικοί να θέλουν να κάνουν πρώτα κάποιες δοκιμές, όπως για παράδειγμα να φτιάξουν στην αρχή μία εικονική τάξη με λίγα άτομα, ώστε να δουν πώς δουλεύει το σύστημα, να εξοικειωθούν με αυτό και στην συνέχεια να προχωρήσουν».

Σχετικά με τις οδηγίες που έχουν οι εκπαιδευτικοί για την εξ΄ αποστάσεως διδασκαλία, ο περιφερειακός διευθυντής λέει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ: «Ο διευθυντής του σχολείου συντάσσει ωρολόγιο πρόγραμμα, το οποίο γνωστοποιεί, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στους εκπαιδευτικούς και αυτοί με την σειρά τους καλούν σε συγκεκριμένες ώρες τους μαθητές να μπουν στην εικονική τάξη και να αξιοποιήσουν το μάθημά τους, με βάση πάντα το ωρολόγιο πρόγραμμα».

Σε αυτό το σημείο ο κ. Γιαννόπουλος εκφράζει την ικανοποίησή του «από τα πρώτα στοιχεία που παίρνουμε, διότι απ΄ όσα γνωρίζουμε, οι εκπαιδευτικοί είναι θετικοί σε αυτό το εγχείρημα».

Όσον αφορά στους μαθητές, ο περιφερειακός διευθυντής λέει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ότι «μπορούν να μπουν στην πλατφόρμα, από το κινητό τους τηλέφωνο, από το φορητό ή το σταθερό ηλεκτρονικό υπολογιστή, δηλαδή από οποιαδήποτε συσκευή, ενώ σε περίπτωση που δεν έχουν μία από τις παραπάνω συσκευές, η πλατφόρμα υποστηρίζει και την τηλεφωνική επικοινωνία».

Σχετικά με την εκπαιδευτική διαδικασία μέσα στην εικονική τάξη, ο περιφερειακός διευθυντής εξηγεί στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ότι «οι εκπαιδευτικοί δεν προχωρούν την διδακτική ύλη στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, ούτε παίρνουν απουσίες από τους μαθητές, αλλά ο ρόλος τους είναι καθαρά ρόλος επαφής με τα παιδιά από άποψη και ψυχολογικής υποστήριξης, ώστε να αισθανθούν ότι δεν είναι εκτός της εκπαιδευτικής διαδικασίας».

Επίσης, αναφέρει ότι «οι εκπαιδευτικοί προχωρούν σε συζητήσεις με τους μαθητές, στη λογική της αξιοποίησης των ήδη διδαχθέντων, στην εμβάθυνσή τους, στην λύση αποριών και ως εκ τούτου μπορούν να έχουν μία διαδραστική επικοινωνία μεταξύ τους».

Κλείνοντας, ο Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος λέει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ότι «τα μηνύματα που παίρνουμε από τη συμμετοχή σε αυτή την προσπάθεια είναι πάρα πολύ θετικά», τονίζοντας παράλληλα, ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν ένα σύνθημα: «Μένουμε σπίτι, αλλά δεν ιδιωτεύουμε».

Πηγή: ΑΜΠ-ΜΠΕ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος