Xρ. Σπίρτζης: Αθήνα-Θεσσαλονίκη με το τρένο σε 3 ώρες και 20 λεπτά

Τη βεβαιότητα ότι «από τις 6 Ιουνίου το τρένο από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη θα καλύπτει την απόσταση σε 3 ώρες και 20 λεπτά», εξέφρασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, λίγο μετά το τέλος την αυτοψία με τρένο, στη νέα γραμμή, από την Τιθορέα μέχρι το Λιανοκλάδι. 

Αυτό σημαίνει πάρα πολλά πράγματα και για τις επιβατικές μεταφορές αλλά και για τις εμπορευματικές μεταφορές» τόνισε ο υπουργός, για να συμπληρώσει ότι με το συγκεκριμένο έργο «αλλάζει ο χάρτης των μεταφορών και ειδικά των σιδηροδρομικών μεταφορών στη χώρα».

Ο κ. Σπίρτζης, στελέχη του υπουργείου, της ΕΡΓΟΣΕ αλλά και παράγοντες της περιοχής, ήταν οι πρώτοι επιβάτες του συρμού που ξεκίνησε από την Τιθορέα στις 12 το μεσημέρι για το πρώτο ταξίδι προς το Λιανοκλάδι. Ήταν το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων στη διαδρομή Τιθορέα- Λιανοκλάδι, η οποία τίθεται σε λειτουργία την 1η Φεβρουαρίου.

Ο κ. Σπίρτζης, στάθηκε ιδιαίτερα στην σήραγγα του Καλλιδρόμου καθώς είναι μεγαλύτερη σήραγγα των Βαλκανίων. Ξεκίνησε το 1997 και το μήκος της ξεπερνά τα 9 km ανά κατεύθυνση. «Είναι εξοπλισμένη με όλα τα σύγχρονα μέσα και ανταποκρίνεται στα πλέον υψηλά στάνταρ ασφαλείας», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης.

Από τον Πειραιά μέχρι το σταθμό της Τιθορέας θα υπάρχει ηλεκτροκίνηση. Στο συγκεκριμένο σταθμό θα αλλάζουν μηχανές και πλέον με ντιζελομηχανή θα κινούνται μέχρι το Δομοκό. Από εκεί και πέρα θα συνεχίζουν και πάλι με ηλεκτροκίνηση για Θεσσαλονίκη.

Όπως τουλάχιστον προσδιορίζουν οι αρμόδιοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την Αθήνα μέχρι το Λιανοκλάδι ο συνολικός χρόνος θα είναι περίπου 2 ώρες και 10 λεπτά και μέσα σ’ αυτό το χρόνο συμπεριλαμβάνονται και τα 15 λεπτά που απαιτούνται για την αλλαγή των μηχανών. Μέχρι τον Απρίλιο αναμένεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί η ηλεκτροκίνηση μέχρι το Λιανοκλάδι. Η απόσταση από την Αθήνα μέχρι τη Λαμία θα είναι κάτι παραπάνω από μιάμιση ώρα σε πρώτη φάση.

Σε ότι αφορά την παλιά γραμμή τόσο στη Φθιώτιδα όσο και στα Τέμπη, αλλά και την Πελοπόννησο ο κ. Σπίρτζης διευκρίνισε ότι «δεν θα εγκαταλειφθούν. Θα χρησιμοποιηθούν σαν τουριστικές γραμμές για να προσφέρουν στην τοπική ανάπτυξη της περιοχής και να δημιουργηθούν τουριστικές διαδρομές.

ΠΗΓΗ:ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος