Στο «μάτι του κυκλώνα» βρίσκονται ο γάμος και γενικότερα οι εκδηλώσεις μετά τα 67 κρούσματα του ιού που καταγράφονται ήδη σε γαμήλιες τελετές.  Μάλιστα, σε μόλις έναν γάμο στην Αλεξανδούπολη σημειώθηκαν 22 κρούσματα.  

Στην ενημέρωση για τον κορoνοϊό που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τρίτης από τον κ. Χαρδαλιά και τον κ. Τσιόρδα ανακοινώθηκαν νέα μέτρα για τον περιορισμό της διασποράς του ιού. Ανάμεσα σε αυτά και το ανώτατο όριο 100 ατόμων σε κοινωνικές εκδηλώσεις, όπως γάμοι και βαφτίσεις, έως τις 31 Αυγούστου. Επιπλέον ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας τόνισε πως σε περίπτωση επιδημιολογικού κινδύνου θα υπάρχει δυνατότητα περιορισμού του ωραρίου σε κέντρα διασκέδασης σε τοπικό επίπεδο.

Σύμφωνα με τον Παναγιώτη Σταμπουλίδη, Γενικό Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλώτη, ο οποίος μίλησε σήμερα μέσω skype στην ΕΡΤ, το μέτρο αυτό, θα φέρει στην επιφάνεια πολλά οικονομικά προβλήματα ανάμεσα στους καταναλωτές και τους φορείς παροχής υπηρεσιών γαμήλιων τελετών. Ωστόσο τόνισε πως χρειάζεται μια προσπάθεια να μείνουν πίσω τα λοιπά προβλήματα και να σταθούμε στην καταπολέμηση του ιού. «Η πολιτεία προτάσσει την δημόσια υγεία και το δημόσιο συμφέρον. Ζούμε σε μια περίοδο που όλοι χάνουν κάτι αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να αναπτύξουμε ένα πλέγμα πολιτικών και ρυθμίσεων προκειμένου να έχει το λιγότερο δυνατόν επίδραση και στην εθνική οικονομία και στην κοινωνία. Τώρα πρώτη προτεραιότητα είναι να αποφύγουμε τον κίνδυνο και την διασπορά του ιού γιατί μετά θα έχουμε απρόβλεπτες καταστάσεις και προφανώς δεν έχουμε περιθώριο να λειτουργούμε μόνο συναισθηματικά πρέπει να λειτουργήσουμε ακαριαία και το κάνουμε. Θεωρώ ότι όλοι πρέπει να αντιληφθούμε ότι ζούμε σε μια ιδιαίτερη εποχή».

Σύμφωνα με τις οδηγίες που εξέδωσε η Γενική Γραμματεία Προστασίας του Καταναλωτή αν κάποιοι:

  1. Ακύρωσαν προγραμματισμένη τελετή ή άλλαξαν ημερομηνία ή μείωσαν τον αριθμό των καλεσμένων,
  2. Έχουν πληρώσει στην επιχείρηση με βάση το αρχικό συμφωνητικό κάποιο χρηματικό ποσό,
  3. Έχει προκύψει διαφωνία με την επιχείρηση όσον αφορά την τροποποίηση του συμφωνητικού και τυχόν μείωση του τιμήματος ή επιστροφή μέρους της προκαταβολής, και
  4. Η απευθείας διαπραγμάτευσή τους με την επιχείρηση δεν έχει αποδώσει,

διατηρούν την δυνατότητα εξωδικαστικού συμβιβασμού με την προσφυγή στους φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών (φορείς ΕΕΔ), που αναφέρονται στο Μητρώο των Φορέων Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Παράλληλα οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλλουν την καταγγελία τους στην Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή, ηλεκτρονικά στο email 1520@efpolis.gr, επισυνάπτοντας το σχετικό συμφωνητικό που έχουν υπογράψει με την επιχείρηση, είτε μέσω της γραμμής 1520.

Μοιράσου το άρθρο: