Σε διαβούλευση το σ/ν για χρόνο τηλεοπτικών διαφημίσεων

Στην απλούστευση, τον εκσυγχρονισμό της διάθεσης και αγοράς τηλεοπτικού χρόνου στους δημόσιους και ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς και στη διαφάνεια, στοχεύει νομοθετική πρωτοβουλία που αναλαμβάνει η κυβέρνηση. Από σήμερα Παρασκευή 1η Ιουλίου 2016, βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση η νομοθετική πρωτοβουλία του υπουργού Επικρατείας με τίτλο: “Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου“.

Με το ηλεκτρονικό σύστημα ρυθμίζεται, απλουστεύεται και εκσυγχρονίζεται η διάθεση και η αγορά τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου, στους δημόσιους και ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας γενικού περιεχομένου, με στόχο την επίτευξη διαφάνειας στον εν γένει χώρο, τον περιορισμό των φαινομένων φοροδιαφυγής και νόθευσης του υγιούς ανταγωνισμού αλλά και την προστασία ευαίσθητων κοινωνικά ομάδων, όπως των ανηλίκων.
Η διαβούλευση θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016 και ώρα 14:00.
Το ισχύον καθεστώς τιμολόγησης των διαφημίσεων, θα παραταθεί για τρεις επιπλέον μήνες. Η παράταση αυτή θα κυρωθεί νομοθετικά τις αμέσως επόμενες ημέρες.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος