Tην πρώτη θέση της ΕΡΤ στη μάχη της τηλεθέασης, αλλά και του διαδικτύου κέρδισε το βράδυ της Τετάρτης 9 Σεπτεμβρίου η ΕΡΤ1 καθ΄ όλη τη διάρκεια του debate των πολιτικών αρχηγών.
Ειδικότερα, το μέσο μερίδιο του σταθμού κατά τη διάρκεια της μετάδοσης έφτασε το 22,5% (884.791 τηλεθεατές), ενώ για τουλάχιστον ένα λεπτό παρακολούθησαν το debate 1.789.915 άτομα.
Στα επιμέρους τηλεoπτικά κοινά, την πρώτη θέση καταλαμβάνουν οι άντρες ηλικίας 25-34 ετών με μέσο μερίδιο 27,4% και οι γυναίκες 15-24 ετών με 24,4%. Το ανάλογο ποσοστό για τους κατοίκους της πρωτεύουσας άγγιξε το 24,2%, ενώ στην Περιφέρεια το debate παρακολούθησαν 1.045.511 τηλεθεατές.
Την ίδια ώρα που η ΕΡΤ «πατούσε» στην κορυφή της τηλεθέασης, ο διαδικτυακός «θόρυβος» που μετρήθηκε γύρω από το debate έσπασε κάθε προηγούμενο ρεκόρ στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης. Το επίσημο hashtag του debate, το #ΕRTdebate2015, έγραψε ιστορία ως προς τον αριθμό των «αναφορών» στο σύνολο της μπλογκόσφαιρας, αγγίζοντας τις 138.500. Χαρακτηριστικό είναι ότι το προηγούμενο ρεκόρ αναφορών έφτανε τις 27.000. Τη σχετική καταγραφή έκανε η New Media Concept που χρησιμοποιεί το New Media Track, σε τεχνολογία Brandwatch.
Ρεκόρ επισκεψιμότητας έσπασαν το Live blogging και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (@ertsocial) του ιστότοπου της ΕΡΤ, www.ertnews.gr , τα οποία πόσταραν διαρκώς και σε πραγματικό χρόνο, πρωτογενές και μοναδικό περιεχόμενο, όπως θα κάνουν και κατά τη διάρκεια του debate των δύο αρχηγών, την ερχόμενη Δευτέρα.
Η ψηφιακή εποχή της ΕΡΤ είναι εδώ, καθώς η πολυκαναλική δυνατότητα που οι τεχνολογίες καταστούν διαθέσιμη, αλλάζουν δραματικά το τοπίο και την ανθρωπογεωγραφία των χρηστών της επόμενης μέρας. Και η ΕΡΤ είναι παρούσα και πρωτοπόρα.
Σχετική είδηση: Κάθε ρεκόρ διαδραστικότητας έσπασε το debate της ΕΡΤ
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος