Άλλοι 95 εξωπλανήτες ανακαλύφθηκαν χάρη στο διαστημικό τηλεσκόπιο “Κέπλερ”

Την ύπαρξη άλλων 95 εξωπλανητών επιβεβαίωσαν οι επιστήμονες, από διεθνή ομάδα, με επικεφαλής τον ‘Αντριου Μάγιο του Εθνικού Ινστιτούτου Διαστήματος του Πανεπιστημίου Τεχνολογίας της Δανίας, που εξακολουθούν να παρατηρούν τα ουράνια σώματα με τη βοήθεια τηλεσκοπίου «Κέπλερ» της NASA.

Κατά συνέπεια, ο αριθμός των εξωπλανητών που έχει ανακαλύψει το «Κέπλερ», στη δεύτερη φάση της λειτουργίας του (γνωστή ως Κ2), αυξάνεται στους 292.

Από την αρχή της λειτουργίας του, το «Κέπλερ» έχει βρει σχεδόν 2.440 εξωπλανήτες, περίπου τα δύο τρίτα όσων έχουν ανακαλυφθεί συνολικά (γύρω στους 3.600).

Μετά από περαιτέρω παρατηρήσεις, περισσότεροι από 2.000 εξωπλανήτες του «Κέπλερ» έχουν χαρακτηριστεί ως «υποψήφιοι» έως ότου επιβεβαιωθεί η ύπαρξή τους από τους επιστήμονες.

Το διαστημικό τηλεσκόπιο «Κέπλερ» εκτοξεύθηκε το 2009, αλλά το 2013 η αποστολή του σταμάτησε μετά από τεχνικό πρόβλημα. Τελικά, οι επιστήμονες κατάφεραν να το κάνουν να λειτουργήσει ξανά, αν και με πιο περιορισμένες δυνατότητες.