Αμερικανικό startup παρουσιάζει συνδεδεμένο φακό επαφής για άτομα με προβλήματα όρασης

«Μια ανεπαίσθητη οθόνη». Αυτή είναι η υπόσχεση του συνδεδεμένου φακού επαφής Mojo Lens που πρωτοπαρουσιάστηκε πριν λίγες ημέρες, στο CES 2020 στο Λας Βέγκας. Το αμερικανικό startup Mojo Vision με έδρα την Καλιφόρνια, παρουσίασε ένα πρωτότυπο ενός συνδεδεμένου φακού επαφής που καθιστά δυνατή την οπτικοποίηση των πληροφοριών, την ανίχνευση αντικειμένων ή ακόμα και τη θέα στο σκοτάδι. Προς το παρόν, το προϊόν απευθύνεται σε άτομα με προβλήματα όρασης.

Η επιστημονική ομάδα του startup ενσωμάτωσε στον φακό επαφής μια οθόνη MicroLED με ανάλυση 14.000 pixels. Οι οθόνες αυτές έχουν πολλά πλεονεκτήματα καθώς χρησιμοποιούν μόνο το 10% της ισχύος των σημερινών οθονών LCD και η φωτεινότητα τους είναι 5 έως 10 φορές υψηλότερη από αυτή των OLED. Είναι ακόμα δύσκολο να παραχθούν σε μεγάλη κλίμακα, αλλά το πλεονέκτημα του Mojo Lens είναι ότι χρειάζεται μια πολύ μικρή οθόνη.

Ο δημοσιογράφος του διαδικτυακού περιοδικού Fast Company, που δοκίμασε ένα πρωτότυπο, είδε, μέσω του φακού, πληροφορίες για τον καιρό, χάρτη με τις πιθανές διαδρομές, την επαγγελματική του ατζέντα και έναν χειριστή μουσικής.

Αμερικανικό startup παρουσιάζει συνδεδεμένο φακό επαφής για άτομα με προβλήματα όρασης

Το Mojo Vision συνεργάζεται ενεργά με την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Φαρμάκων (FDA) στο πλαίσιο ενός εθελοντικού προγράμματος σχεδιασμένο να παρέχει ασφαλή και έγκαιρη πρόσβαση σε ιατρικά μηχανήματα που μπορούν να βοηθήσουν στη θεραπεία των μη αναστρέψιμων νοσημάτων. Το startup υπέγραψε επίσης μια συνεργασία με το Vista Center για τους τυφλούς και τα άτομα με προβλήματα όρασης, το οποίο προσφέρει υπηρεσίες αποκατάστασης σε πάνω από 3000 παιδιά και ενήλικες που πάσχουν από τύφλωση.

Το startup ιδρύθηκε το 2015 και έχει ήδη συγκεντρώσει περίπου 97 εκατομμύρια ευρώ. Η ομάδα του αποτελείται από επιστήμονες, φουτουριστές, εξιδεικευμένους γιατρούς και τεχνολόγους που προέρχονται από όλες τις γωνιές του πλανήτη και τα κοινωνικά στρώματα.

Αν και δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη πότε θα κυκλοφορήσει το προϊόν στην αγορά, η νεοσύστατη εταιρία εκτιμά ότι αυτό θα γίνει μετά από δυο-τρία χρόνια.

ΠΗΓΗ: Usine-Digitale, Fast Company

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος