ΗΠΑ:Μετρά αντίστροφα για τις αμερικανικές προεδρικές εκλογές η πλατφόρμα Brandwatch

Νέο βαρόμετρο, που παρακολουθεί τις επιδόσεις των υποψηφίων για τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ, το 2016, λατρεύουν οι χρήστες του διαδικτύου, χαρακτηρίζοντας την πλατφόρμα Brandwatch, «ανεξάρτητο φορέα» που αναλύει, περιγράφει και οπτικοποιεί σε πραγματικό χρόνο, αυτό που ψιθυρίζεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για κάθε υποψήφιο.

Oι διακυμάνσεις στη δημοτικότητα κάθε υποψηφίου, κατά τη διάρκεια της εκστρατείας, η κοινωνική του παρουσία και το χρονοδιάγραμμα από τις επιδόσεις του, από τρεις μήνες μέχρι τις τελευταίες δύο εβδομάδες, κατατίθεται σε ζωντανή απεικόνιση, στη διάθεση των Αμερικανών ψηφοφόρων και της παγκόσμιας κοινής γνώμης.

«Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ο νέος τρόπος, δημοσκόπησης των κοινωνικών δεδομένων για τους διεκδικητές του Οβάλ Γραφείου στον Λευκό Οίκο, δήλωσε ο Nate Walton, διευθυντής επικοινωνίας της Βrandwatch.

Πίσω από την πλατφόρμα Brandwatch Analytics, που συγκεντρώνει εκατομμύρια online buzz, βρίσκονται πάντως, επιχειρηματικά κεφάλαια όπως η Partech Ventures, Highland, Nauta Capital και Gorkana.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ