Η Alphabet Inc της Google δημοσίευσε την προηγούμενη εβδομάδα, αναφορές/εκθέσεις για 131 χώρες, που καταγράφουν τις αλλαγές στην κινητικότητα των πολιτών στο πλαίσιο των περιοριστικών μέτρων για την καταπολέμηση του COVID-19.

«Καθώς οι παγκόσμιες κοινότητες εφαρμόζουν έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση του COVID-19, αξιωματούχοι της δημόσιας υγείας έχουν δηλώσει ότι τα συγκεντρωμένα ανώνυμα δεδομένα που χρησιμοποιούμε σε προϊόντα όπως είναι οι Χάρτες Google, θα μπορούσαν να χρησιμεύσουν στη λήψη κρίσιμων αποφάσεων για την καταπολέμηση του COVID-19», αναφέρει στην ιστοσελίδα της η εταιρεία.

Οι αναφορές της Google παρουσιάζουν γραφήματα που συγκρίνουν τις επισκέψεις των κατοίκων σε καταστήματα, πάρκα, χώρους εργασίας, σταθμούς μετρό, τρένων και λεωφορείων τις τελευταίες πέντε εβδομάδες.

Η ανάλυση των δεδομένων της τοποθεσίας από τα δισεκατομμύρια των τηλεφώνων των χρηστών της Google αποτελεί τη μεγαλύτερη δημόσια βάση δεδομένων που είναι διαθέσιμη, προκειμένου να βοηθήσει τις υγειονομικές αρχές να εκτιμήσουν εάν οι άνθρωποι συμμορφώνονται με τους όρους της καραντίνας και τα άλλα έκτακτα μέτρα που εφαρμόζουν οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο.

Η Google δήλωσε ότι δημοσίευσε τις εκθέσεις για να αποφύγει οποιαδήποτε σύγχυση σχετικά με τα δεδομένα που παρείχε στις δημόσιες αρχές, δεδομένης της παγκόσμιας συζήτησης που προέκυψε σχετικά με την εξισορρόπηση μεταξύ της παρακολούθησης της ιδιωτικής ζωής και του εντοπισμού της τοποθεσίας και της ανάγκης πρόληψης περαιτέρω κρουσμάτων. Τα δεδομένα αυτά συχνά συσχετίζονται με τη σοβαρότητα των κρουσμάτων και την σκληρότητα και το εύρος των έκτακτων μέτρων που επιβάλλουν οι κυβερνήσεις.

Στην Ιταλία και την Ισπανία, δύο χώρες που έχουν πληγεί σημαντικά, οι επισκέψεις σε καταστήματα, εστιατόρια και κινηματογράφους μειώθηκαν κατά 94%. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και τις Φιλιππίνες καταγράφηκε μείωση πάνω από 80%.

Στην Ελλάδα, οι επισκέψεις σε εστιατόρια, καφετέριες, εμπορικά κέντρα, μουσεία, βιβλιοθήκες και κινηματογράφους μειώθηκαν κατά 80%, στα σούπερ μάρκετ και τα φαρμακεία κατά 41% και στα πάρκα, τις δημόσιες παραλίες, τις μαρίνες, τις πλατείες και τους δημόσιους κήπους κατά 55%. Η χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς μειώθηκε κατά 76% ενώ σημειώθηκε μείωση επισκεψιμότητας σε χώρους εργασίας κατά 53%.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου τα έκτακτα μέτρα δεν ήταν τα ίδια σε όλες τις κομητείες και στην Αυστραλία, όπου ο καλός καιρός αρχικά ώθησε πολλούς ανθρώπους να πάνε στην παραλία πριν την εφαρμογή των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης, η μείωση ήταν κάτω από το 50%.

Αντίθετα, στην Ιαπωνία και τη Σουηδία, όπου οι αρχές δεν επέβαλαν αυστηρούς περιορισμούς, οι επισκέψεις σε καταστήματα και χώρους αναψυχής μειώθηκαν κατά περίπου ένα τέταρτο. Στη Νότια Κορέα, η οποία κατάφερε επιτυχώς να περιορίσει τα κρούσματα με μαζικά τεστ και ανίχνευση επαφών, η μείωση ήταν μόλις 19%.

ΠΗΓΗ: Reuters

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Μοιράσου το άρθρο: