Μαγνησία: Ταξίδι στο CERN μέσω … Νεοχωρίου

Επτακόσιοι μαθητές Λυκείου και 43 συνοδοί εκπαιδευτικοί έχουν επισκεφθεί την μόνιμη Έκθεση του Cern που λειτουργεί στο Νεοχώρι Πηλίου από τον Μάιο του 2014.  Πρόκειται για μια πρωτοβουλία της Δημοτικής Αρχής Νοτίου Πηλίου, με την στήριξη του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, η οποία βασίζεται σε διεθνή σύμβαση που έχει συναφθεί με το Cern.

Όπως δήλωσε στο Δίκτυο Θεσσαλίας της ΕΡΤ, ο επιστημονικός υπεύθυνος που έχει ορίσει ο Δήμος Νοτίου Πηλίου, φυσικός, κ. Ξενοφών Καπλάνης, η έκθεση λειτουργεί στον χώρο του ανακαινισμένου παλιού δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου όπου παρουσιάζονται φωτογραφίες, εκθέματα και οπτικοακουστικό υλικό από τα πειράματα, που λαμβάνουν χώρα στην Ελβετία, ενώ ειδικά καταρτισμένο προσωπικό αναλαμβάνει να ξεναγήσει τους επισκέπτες -μαθητές, φοιτητές, ερευνητές, αλλά και το ευρύ κοινό- στα άδυτα του Κέντρου Πυρηνικών Ερευνών. Επιπλέον.

Σύμφωνα με τον κ. Καπλάνη, σύντομα θα υπάρχει η δυνατότητα ζωντανής σύνδεσης με το ίδιο το Κέντρο, μέσω σύνδεσης Skype. Ο λόγος που δεν έχει ακόμα γίνει αυτό, είναι γιατί υπάρχουν προβλήματα με τις τηλεπικοινωνίες στην περιοχή. Για τον λόγο αυτό εξάλλου, επιδιώκεται να λειτουργεί η έκθεση και σε χώρο το Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στο Βόλο, ιδιαίτερα κατά τους χειμερινούς μήνες.

Αξιοσημείωτο είναι πάντως, ότι ενώ έχουν επισκεφθεί την Έκθεση, δεκάδες σχολεία από μακρινές περιοχές (ακόμη και από Χανιά, Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη), δεν υπάρχει ανάλογο ενδιαφέρον από σχολεία της … Μαγνησίας για αυτό και έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια ενημέρωσης της σχολικής κοινότητας, ώστε να πραγματοποιήσουν εκπαιδευτικές επισκέψεις από τη νέα χρονιά.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος