Τα νέα λογότυπα και τα σήματα της ΕΡΤ είναι στον «αέρα» με τη νέα καμπάνια της δημόσιας τηλεόρασης «ΕΡΤ. Κάθε μέρα, το καλύτερό μας».

Τα νέα λογότυπα, που έχουν καθαρότερες γραμμές, δεν σηματοδοτούν απλά το ξεκίνημα ενός εντελώς νέου προγράμματος, αλλά την προσαρμογή της δημόσιας τηλεόρασης στη σύγχρονη τηλεοπτική αισθητική.

Παράλληλα, η έμφαση που έχει δοθεί στη χρωματική αρίθμηση των καναλιών της ΕΡΤ καταδεικνύει τη στρατηγική επιλογή να είναι πλέον ξεκάθαρη στους τηλεθεατές η ταυτότητα και η φυσιογνωμία του κάθε σταθμού ήδη με την πρώτη ματιά.

Για την ΕΡΤ1, που απευθύνεται στο ευρύ κοινό και θα συνδυάζει πλέον την ενημέρωση και την ψυχαγωγία, επελέγη το μπλε χρώμα, για την ΕΡΤ2 η οποία θα αναδείξει τον ελληνικό πολιτισμό το κόκκινο, ενώ για την ΕΡΤ3 που θα έχει στο επίκεντρό της την ελληνική περιφέρεια, την καινοτομία και το περιβάλλον το πράσινο.

 

Τον σχεδιασμό της νέας ταυτότητας και τα σήματα της ΕΡΤ επιμελήθηκε η δημιουργική ομάδα της designpark.

Μοιράσου το άρθρο: