Ν. Φίλης: «Μέγιστη πρόκληση η αναζήτηση δρόμων για τη σύνδεση Τέχνης και Εκπαίδευσης»

Μέγιστη πρόκληση χαρακτήρισε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης την αναζήτηση δρόμων, ώστε να συνδεθεί η Τέχνη με την Εκπαίδευση, κατά την ομιλία του στο διεθνές επιστημονικό συνέδριο «Τέχνη και Εκπαίδευση , Διδακτικές και Παιδαγωγικές προσεγγίσεις στο σχολείο του 21ου αιώνα».

Ο υπουργός τόνισε μεταξύ άλλων, ότι το δημόσιο σχολείο μπορεί να καινοτομεί και να υπερβαίνει πλευρές της κρίσης. Επίσης διαβεβαίωσε πως «τα πορίσματα του Συνεδρίου δεν θα αρχειοθετηθούν, όπως συνηθίζεται, αλλά θα αποτελέσουν αντικείμενο σοβαρής μελέτης και διαλόγου, ώστε να ανταποκριθούμε σ΄ αυτή την τεράστια πρόκληση της σύζευξης τέχνης και εκπαίδευσης».

Η δυναμική σχέση Τέχνης και Σχολείου είναι ένας διαρκής στόχος προκειμένου μέσω των σύγχρονων εκπαιδευτικών προτάσεων, απόψεων και κατευθύνσεων να επιτυγχάνεται η μέγιστη δυνατή αξία της παιδευτικής πράξης που θα γεννά πολίτες με γνώση της εθνικής πολιτιστικής τους ταυτότητας και ταυτόχρονα γνώση της πολιτιστικής ταυτότητας των λαών του κόσμου, τόνισε στο χαιρετισμό που απέστειλε στο Συνέδριο ο υπουργός Πολιτισμού, Αριστείδης Μπαλτάς.

Το συνέδριο που ξεκίνησε το Σάββατο και θα ολοκληρωθεί αύριο το βράδυ συνδιοργανώνουν το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (ΙΕΠ), η Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ) και η Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση.

Παράλληλα με τις εισηγήσεις και την παρουσίαση εκπαιδευτικών προγραμμάτων πραγματοποιούνται βιωματικά εργαστήρια, με αντικείμενο το ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν οι διάφορες μορφές της τέχνης στο σύγχρονο σχολείο.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος