Στις 10 Αυγούστου στις 9.30 το βραδυ στο Ρωμαϊκο Ωδείο, στην Πάτρα, θα εμφανιστεί ο Χάρης Γκέκας με την ομάδα strates και το Plateaux, μετά από Παρίσι, Στρασβούργο και Βρυξέλλες που το παρουσίασε και απέσπασε διθυραμβικές κριτικές.

Βιογραφικό: Ο Χάρης Γκέκας είναι από τον Όλυμπο στην Ελλάδα. Έφυγε από τη χώρα του σε ηλικία 13 ετών για να ακολουθήσει τη διδασκαλία του Daniel Lommel στο Bourges και έλαβε επιχορήγηση από το Ίδρυμα A.Onassis. Η καριέρα του ξεκίνησε στην ηλικία των 17 ετών με την εταιρεία «Aenaon». Στη συνέχεια θα συμμετάσχει στο Διεθνές Φεστιβάλ Μπαλέτου Jeune, στο Μπαλέτο Όπερας του Ρήνου, στο Grand Théâtre de Genève και στην Όπερα της Λυών, με σόλο ρόλους και πολυάριθμους τίτλους. Υπάρχουν έργα του William Forsythe, του Jiri Kylian, του Alain Buffard, του Mats Ek, του Merce Cunnigham, του Trisha Brown, του Dominique Bagouet, του Saburo Teshigawara και του Lucinda Childs, μεταξύ άλλων.

Οι δημιουργίες με την Catherine Diverrès, τον Maguy Marin, τον Ralph Lemmon, τον Felix Ruckert, τον Otto Ramstad, τον Christian Rizzo τον ωθούν να ξεκινήσει τη δική του έρευνα. Το 2015 ίδρυσε την εταιρεία Strates και αναπτύσσει τα πρώτα της έργα, Yond.Side.Fore.Hind , VWA , Mille, που παρουσιάστηκε μεταξύ άλλων στην Subsistances, στην KLAP στη Μασσαλία και στο Abbey Royaumont.

Εν τω μεταξύ, ο ίδιος συμμετείχε στη δημιουργία της Catherine Ντιβερρές Δέντρο και Blow τις Αιματηρή Πόρτες Off , παίρνει το Ian Σύνδρομο Christian Rizzo δημιουργεί Μαθήματα σκοτάδι με Yves Noël Genod, Νέα Τοπίο με Hervé Ρομπ, και συναντά την χορογραφική εντολές Λυών Ωδείο, το CAD του Châteauroux, το UCLY της Λυών. Το 2017 συμμετέχει στους Διαλόγους 2,μεταξύ του ιδρύματος Royaumont, του CNSMD του Παρισιού και του CNDC της Angers ως χορογράφος.

Η δουλειά του στο Strates, όπως υποδηλώνει το όνομα της εταιρείας, είναι αποτέλεσμα μιας σειράς μετασχηματισμών, συγκρούσεων, επαναπροσδιορισμών. Τείνει προς ένα χώρο ευνοϊκό για την εμβάπτιση του θεατή και για την ενεργό ανάπτυξη της ματιά του. Η γραφή του χρησιμοποιείται για να βιώσει το κομμάτι. Υπάρχει στη διάταξη των θραυσμάτων η προσπάθεια να διατηρηθεί ο αρχικός κραδασμός και να τους αφεθεί να ακούσουν το μουρμουρητό τους. Αυτή η χορευτική λέξη προκαλεί χωρίς ιεραρχία, το τεράστιο, το μικροσκοπικό, το αριστερό, το ενστικτώδες, το πρωτογενές ή το πεπερασμένο.

Μοιράσου το άρθρο: