Επίδειξη μόδας πραγματοποιείται για πρώτη φορά σε περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας. H βραβευμένη με Emmy εταιρεία παραγωγής RYOT, συνεργάζεται με την καλλιτεχνική πλατφόρμα Kaleidoscope, το Fashion Innovation Agency (Οργανισμός Καινοτομίας Μόδας) και το Museum of Other Realities σε μια μοναδική επίδειξη μόδας που πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου σε εικονικό περιβάλλον.

Από τις 29 Ιουλίου, όσοι διαθέτουν ακουστικά εικονικής πραγματικότητας, θα μπορούν να συνδεθούν δωρεάν στο Museum of Other Realities διαθέσιμο δωρεάν τόσο στο Oculus όσο και στο Steam, και να απολαύσουν ένα σόου μόδας επόμενης γενιάς.

Η έκθεση με τίτλο «The Fabric of Reality» (Ύφασμα της Πραγματικότητας) που επιμελήθηκε το Fashion Innovation Agency, θα παρουσιάσει τα έργα τριών σχεδιαστών, ενώ οι συμμετέχοντες θα βλέπουν και θα αλληλεπιδρούν με κάθε ένα από τα «Γλυπτικά ενδύματα», όπως τα αποκαλούν οι ίδιοι, σε πραγματικό χρόνο.

Οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να μάθουν περισσότερα για τον συναισθηματικό αντίκτυπο που έχει κάθε δημιουργία, χάρη σε τρεις «πύλες» από τις οποίες πρέπει να περάσουν.

Ποιοί είναι οι σχεδιαστές

Η σχεδιάστρια Damara επικεντρώνεται στη ανάμειξη του φυσικού και του ψηφιακού για τη δημιουργία θετικών αλλαγών στη βιωσιμότητα, στο πλαίσιο της ψηφιακής μόδας. Για την έκθεση, συνεργάστηκε με τη Sutu (γνωστή και ως Stuart Campbell), η οποία έχει δημιουργήσει έργα εικονικής πραγματικότητας για την Marvel και τη Disney.

Η SABINNA συνδυάζει την παραδοσιακή χειροτεχνία με την καινοτομία για να δημιουργήσει διαχρονικά κομμάτια και να δείξει πώς η μόδα μπορεί να είναι ένα εργαλείο που μπορεί να μας επανασυνδέσει με το μυαλό και τα οράματά μας. Συνεργάστηκε με τον VRHUMAN (γνωστός και ως Vladamir Ilic), ο οποίος συνδυάζει νέα εργαλεία όπως το Tilt Brush, 3D λογισμικά καθώς και παραδοσιακά μέσα, για να διερευνήσει πώς αλληλεπιδρούμε με το περιβάλλον μας και με τον εαυτό μας.

Ο Charli Cohen – σχεδιαστής και ακτιβιστής, επικεντρώθηκε σε ένα προοδευτικό μοντέλο επόμενης γενιάς για τη βιομηχανία της μόδας, αφηγούμενος σημαντικές ιστορίες που βασίζονται σε ένα φυσικό προϊόν. Ο Charli συνεργάστηκε με την Ana Duncan που έχει κάνει εικονογραφήσεις για την Warner Brothers, τη Disney και το Cartoon Network.

«Είναι ζωτικής σημασίας η βιομηχανία της μόδας να αναγνωρίσει τις δυνατότητες των συναρπαστικών αυτών τεχνολογιών να φέρουν την επανάσταση σε κάθε στοιχείο της δημιουργικής διαδικασίας και επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένης της πιο εικονικής στιγμής – της ίδιας της πασαρέλας», πρόσθεσε ο Matthew Drinkwater, επικεφαλής του Οργανισμού Καινοτομίας Μόδας. «Αυτό το έργο θα φανταστεί εκ νέου την εμπειρία της ζωντανής παραγωγής και θα προσφέρει μια εμπνευσμένη ματιά στο εικονικό μέλλον της μόδας».

Μοιράσου το άρθρο: