Αφού ολοκληρώθηκε η ευρωπαϊκή σεζόν, η Formula 1 ταξιδεύει προς την Ασία και το σιρκουί της μαγευτικής Μαρίνα Μπέι της Σιγκαπούρης, για τον 15ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της Formula 1. Ο αγώνας του Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης θα μεταδοθεί από την ΕΡT Sports και από τα διαδικτυακά Μέσα της ΕΡΤ, την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2019, στις 15:10 (απευθείας σύνδεση με τη Μαρίνα Μπέι από τις 14:50).

Στην περιγραφή και στο σχολιασμό, οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ, Νίκος Κορόβηλας και Ηλίας Παπαϊωάννου. Καλεσμένοι στο στούντιο της ΕΡΤ, ο Κωνσταντίνος Μαρκουίζος, γνωστός και ως «Ιαβέρης jr», καθώς και η δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου, Πόπη Παπαμιχαήλ.

EPA / WALLACE WOON

Το Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης είναι το πιο απαιτητικό σωματικά Γκραν Πρι της χρονιάς. Δεν φτάνει που ο αγώνας γίνεται μέσα στους δρόμους της πόλης υπό το φως των προβολέων και το παραμικρό λάθος σε στέλνει στις μπαριέρες, πρέπει να υπολογίσει κανείς και την αφόρητη υγρασία (άνω του 80%) και τη ζέστη, η οποία παρά το γεγονός ότι ο αγώνας γίνεται βράδυ, δεν πέφτει κάτω από τους 30 βαθμούς Κελσίου, με τη θερμοκρασία μέσα στο κόκπιτ να φτάνει τους 60 βαθμούς, κάτι λιγότερο από μια σάουνα δηλαδή. Εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες για όλους τους οδηγούς, οι οποίοι πρέπει επιπλέον να πέφτουν στα φρένα 15 φορές σε κάθε γύρο, περισσότερες απ’ ό,τι σε οποιοδήποτε άλλο σιρκουί του πρωταθλήματος (στη Μόντσα οι οδηγοί φρενάρουν 6 φορές σε κάθε γύρο, ενώ στο εξαντλητικό Μονακό 11…), πιέζοντας το πεντάλ με μια δύναμη που ισοδυναμεί με 630 κιλά ανά λεπτό αγώνα. Εξουθενωτικό, ακόμη και να το διαβάζει κανείς, πολύ περισσότερο να το ζει…

EPA / WALLACE WOON

Στους δύο προηγούμενους αγώνες είδαμε τη Ferrari να επιβάλλεται στη Mercedes, αλλά αυτό ήταν κάτι αναμενόμενο δεδομένων των χαρακτηριστικών του Σπα και της Μόντσα που βόλευαν την αεροδυναμική απόδοση και τελική ταχύτητα των κόκκινων μονοθεσίων. Το σιρκουί της Μαρίνα Μπέι όμως έχει ακριβώς τα αντίθετα χαρακτηριστικά (μικρές ευθείες και πολλές στροφές χαμηλής και μέσης ταχύτητας), τα οποία βολεύουν αυτοκίνητα που παράγουν μεγάλη αρνητική άντωση, όπως αυτά της Mercedes και της Red Bull. Επομένως, δεν θα ήταν παρακινδυνευμένο αν έλεγε κανείς ότι φαβορί για τη νίκη στη Σιγκαπούρη είναι τόσο τα «Ασημένια Βέλη» όσο και οι «Κόκκινοι Ταύροι», οι οποίοι έχουν πετύχει έτσι κι αλλιώς, ήδη δύο νίκες πριν από την καλοκαιρινή διακοπή του πρωταθλήματος. Αυτό σημαίνει όμως ότι θα έπρεπε να υπολογίζει κανείς χωρίς τη Ferrari για την υπόθεση νίκης; Κάθε άλλο. Ακόμη κι όταν ο επικεφαλής της ομάδας, Ματία Μπινότο, δηλώνει ότι μετά τη Μόντσα και το Σπα δεν γνωρίζει σε ποιες πίστες θα είναι ανταγωνιστική η Scuderia…

Μοιράσου το άρθρο: