Aπό 06/05-02/06 (6 4ωρες συναντήσεις)

Έχεις ακούσει για το Crowdfunding αλλά δεν ξέρεις ακριβώς τι είναι και πώς
γίνεται; Έχεις τη δική σου δημιουργική ιδέα αλλά δεν ξέρεις πώς να τη χρηματοδοτήσεις;
Σε κάθε μια από τις δυο περιπτώσεις, αν θέλεις να μάθεις τη μεθοδολογία
του και να την εφαρμόσεις πρακτικά στην περίπτωση του LABattoir, μπορείς
να δηλώσεις συμμετοχή στο εργαστήριο με αντικείμενο το Hacking
Crowdfunding στο πλαίσιο του προγράμματος LABattoir. Το εργαστήριο, που υλοποιείται σε συνεργασία με το FEAST Greece, την πλατφόρμα μικροχρηματοδότησης δημιουργικών ιδεών, θα καλύψει με κατανοητό τρόπο τη μεθοδολογία της συμμετοχικής χρηματοδότησης από το πλήθος (crowdfunding) μέσα από πετυχημένα παραδείγματα και την χρήση πρακτικών εργαλείων. Απώτερος στόχος μέσα από μια εκπαιδευτική διαδικασία που θα ολοκληρωθεί σε έξι συναντήσεις συνολικής διάρκειας τεσσάρων ωρών είναι να
προετοιμαστεί με τη συμβολή των συμμετεχόντων μια μελλοντική καμπάνια
χρηματόδοτησης για το πρότζεκτ LABattoir.

Πρόγραμμα
Το εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί σε δύο φάσεις:

– Μεθοδολογία & Παραμετροποίηση καμπάνιας crowdfunding
Διάρκεια: Τρεις συνεδρίες τις ημερομηνίες 6, 12 & 13 Μαϊου, ώρες 10.00 –
14.00

– Προετοιμασία καμπάνιας & παραγωγή crowdfunding video σε συνεργασία με το
Media Lab
Διάρκεια: Δύο συνεδρίες τις ημερομηνίες 19 & 20 Μαϊου, ώρες 10.00 – 14.00,
και μια συνεδρία στις 2 Ιουνίου, ώρες 10.00 – 14.00

Με το πέρας του εργαστηρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να κατανοούν:

Ποιο είδος crowdfunding είναι κατάλληλο για το πρότζεκτ τους.
Πόση δουλειά απαιτείται για το στήσιμο μιας καμπάνιας χρηματοδότησης.
Τι έρευνα και προετοιμασία χρειάζεται πριν την έναρξη μιας καμπάνιας.
Ποια είναι τα καλύτερα εργαλεία διευκολύνσης της προσπάθειας μιας ομάδας
εργασίας.
Ποια θα είναι η στρατηγική της καμπάνιας πριν, κατά τη διάρκεια και μετά
το τέλος της.
Ποια θα είναι τα ανταποδοτικά που θα προσφερθούν κατά τη διάρκεια μιας
καμπάνιας.
Ποιο θα ειναι το αφήγημα της καμπάνιας.
Πώς θα βρουν τους υπόψηφιους υποστηρικτές.
Πώς θα στηρίξει την καμπάνια ο Τύπος.
Πώς θα γράψουν το σενάριο ενός crowdfunding video.
Πώς θα κάνουν την παραγωγή ενός crowdfunding video.
Ποια είναι τα βήματα εκπλήρωσης μετά την καμπάνια χρηματοδότησης.

Πρακτικές πληροφορίες
Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να έχουν μαζί τους φορητό υπολογιστή καθώς
επίσης και να είναι γνώστες της αγγλικής γλώσσας.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν και υποχρεωτική για το σύνολο των συναντήσεων και
θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Αριθμός συμμετεχόντων: 15-20 άτομα.

https://www.labattoir.org/open-calls.html

Μοιράσου το άρθρο: