Καμπάνια προώθησης της υπαίθρου της Θεσσαλονίκης από τον Οργανισμό Τουρισμού

Καμπάνια για την ανάδειξη της υπαίθρου της Θεσσαλονίκης σχεδίασε και υλοποιεί  ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης. Η καμπάνια προωθείται μέσα από τα κανάλια του Οργανισμού σε περισσότερες από 20 χώρες εντός και εκτός Ευρώπης με συνολικές προβολές που μέχρι στιγμής αγγίζουν τις 100.000. Στόχος της προσπάθειας είναι να  αναδειχθούν τα πλεονεκτήματα των δήμων της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης στον παγκόσμιο τουρίστα, γνωρίζοντας πολύ καλά πως η επόμενη μέρα του τουρισμού θα βασιστεί στον βιώσιμο τουρισμό που σέβεται το περιβάλλον και την τοπική κουλτούρα.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ