Φωτοϊστορίες και δημιουργικό παιχνίδι στο Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης

Array

Φανταστικοί κόσμοι και φωτοϊστορίες «ζωντανεύουν» αυτό το καλοκαίρι στο εργαστήριο δημιουργικής έκφρασης και παιχνιδιού του Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης! Θα φωτογραφίσουμε και θα φωτογραφηθούμε, θα αποπειραθούμε να φτιάξουμε χαρτί και να δημιουργήσουμε άλμπουμ, να διαφημίσουμε αυτά που… δεν μας αρέσουν, να γράψουμε ποίηση και να παίξουμε θέατρο.

Δημιουργικά εργαστήρια για παιδιά

Για δύο εβδομάδες μέσα στον Ιούλιο, ο χώρος του Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης θα μετατραπεί σε ένα εργαστήριο δημιουργικότητας και φαντασίας. Παιδιά ηλικίας 7 έως 12 ετών θα έχουν την ευκαιρία να πειραματιστούν με τη φωτογραφία, το θέατρο, τη ζωγραφική και το κολάζ, κατανοώντας συγχρόνως και θέματα που σχετίζονται με το φωτογραφικό μέσο. Μερικές από τις δραστηριότητες με τις οποίες θα ασχοληθούν κατά τη διάρκεια των δύο εργαστηρίων είναι η δημιουργία φωτογραφικών εικόνων, η διερεύνηση της έννοιας του πορτραίτου, η δημιουργία φωτοϊστοριών, καθώς και η κατασκευή φωτογραφικών άλμπουμ με την τεχνική της βιβλιοδεσίας. Τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των εργαστηρίων έχουν αναλάβει η μουσειολόγος και εκπαιδευτικός θεάτρου Αγάπη Γκιούνα και η υπεύθυνη Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του ΜΦΘ Μαρία Κοκορότσκου.

Το πρώτο εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί από τη Δευτέρα 10 Ιουλίου μέχρι και την Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017, τις ώρες 9:30-14:30 και το δεύτερο από τη Δευτέρα 17 Ιουλίου μέχρι και την Παρασκευή 21 Ιουλίου 2017, τις ίδιες ώρες.

Τα εργαστήρια λειτουργούν αυτόνομα, αλλά και συνδυαστικά.

Κόστος συμμετοχής: 60,00 ευρώ/άτομο ανά εργαστήριο. Ισχύει έκπτωση 10% για τα αδέλφια, καθώς και για τη συμμετοχή και στα δύο εργαστήρια.

Λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Δηλώσεις συμμετοχής και για τα δύο εργαστήρια μέχρι και την Τετάρτη 5 Ιουλίου.

Θεωρείται χρήσιμο τα παιδιά να φορούν άνετα ρούχα, να έχουν φάει πρωινό και να έχουν μαζί τους επαρκή σνακς για όλη την ημέρα, καπέλο και αντιηλιακό.

Όσα παιδιά έχουν ψηφιακή φωτογραφική μηχανή, παρακαλούνται να τη φέρουν μαζί τους, όπως και τα καλώδια USB για σύνδεση με τον Η/Υ.

Πληροφορίες & δηλώσεις συμμετοχής: Έλλη Τσίνογλου (τηλ.: 2310.566716 / info.thmp@culture.gr).

Αγάπη Γκιούνα είναι απόφοιτη του Τμήματος Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στη Σκηνογραφία-Ενδυματολογία (Τμήμα Θεάτρου ΑΠΘ) και στη Μουσειολογία (Τμήμα Αρχιτεκτονικής ΑΠΘ). Έχει πολυετή πείρα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση όπου διδάσκει το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής. Έχει εκπονήσει πλήθος εκπαιδευτικών προγραμμάτων που σχετίζονται με χώρους τέχνης, συνδυάζοντας το θέατρο και τα εικαστικά. Παράλληλα, έχει ασχοληθεί με την εκπαίδευση ενηλίκων και έχει συμμετάσχει σε επιμορφώσεις εκπαιδευτικών σχετικά με το θέατρο. Στα άμεσα ενδιαφέροντά της είναι η χρήση του θεάτρου στα μουσεία, καθώς και η σκηνογραφική διάσταση των μουσειακών εκθέσεων. Είναι μέλος της ομάδας Θεάτρου Φόρουμ SoloΚρύο.

 *H Μαρία Κοκορότσκου σπούδασε Αρχαιολογία στη Φιλοσοφική Σχολή και Θέατρο στη Σχολή Καλών Τεχνών του ΑΠΘ. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές (ΜΑ) στη Μουσειολογία και στην Πολιτιστική Κληρονομιά στο University College London και στην Παιδαγωγική του Θεάτρου στο ΑΠΘ. Έχει εκπονήσει διάφορα εκπαιδευτικά προγράμματα και εργαστήρια που απευθύνονται σε μαθητές όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης, καθώς και σε οικογένειες. Παράλληλα, έχει διδάξει σε σεμινάρια επιμόρφωσης δασκάλων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την οπτική παιδεία, την τέχνη της φωτογραφίας και το θέατρο, και σε δομές εκπαίδευσης ενηλίκων αισθητική αγωγή και θέατρο. Στα άμεσα ενδιαφέροντά της είναι η χρήση του θεάτρου και του δράματος ως μέσο ανάπτυξης της οπτικής παιδείας στα μουσεία.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος