Ï âïõëåõôÞò ôçò ÍÝáò Äçìïêñáôßáò Óôáýñïò ÊáëáöÜôçò ìéëÜ óôçí ÏëïìÝëåéá ôçò ÂïõëÞò êáôÜ ôç äéÜñêåéá ôçò óõæÞôçóçò ãéá ôïí Ðñïûðïëïãéóìü ôïõ 2016, ÓÜââáôï 5 Äåêåìâñßïõ 2015. Óõíå÷ßæåôáé ãéá ôåëåõôáßá ìÝñá óôçí ÏëïìÝëåéá ôçò ÂïõëÞò, ç óõæÞôçóç åðß ôïõ êñáôéêïý ðñïûðïëïãéóìïý 2016, ç ïðïßá èá ïëïêëçñùèåß ôá ìåóÜíõ÷ôá ôïõ ÓáââÜôïõ, Ýðåéôá áðü öáíåñÞ ïíïìáóôéêÞ øçöïöïñßá. ÁÐÅ ÌÐÅ/ÁÐÅ ÌÐÅ/ÐÁÍÔÅËÇÓ ÓÁÚÔÁÓ

«Δεν υπάρχει μέτρο στον εμπαιγμό για το μετρό», δήλωσε ο βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας, Σταύρος Καλαφάτης, με αφορμή τη διαβούλευση για την επέκταση του μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη και τις ανακοινώσεις που ακολούθησαν.
Ο κ. Καλαφάτης, έκανε λόγο για «απόπειρα της κυβέρνησης να δημιουργήσει στους Θεσσαλονικείς ψευδαισθήσεις υλοποίησης ενός μεγάλου έργου με το πρόσχημα της διαβούλευσης», για «προσπάθεια να εμφανιστεί ως χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου, το σχέδιο παράδοσης μιας «κολοβής» – από πλευράς σταθμών – βασικής γραμμής» και για «πρόθεση εκκίνησης πρόδρομων εργασιών για την επέκταση προς τη δυτική Θεσσαλονίκη χωρίς εξασφαλισμένη χρηματοδότηση για το σύνολο του έργου».

Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μοιράσου το άρθρο: