φωτο αρχείου ΑΠΕ-ΜΠΕ/Αλ. Μπελτές

Ο ΣΥΡΙΖΑ επιλέγει να υιοθετεί οτιδήποτε ψεύτικο διακινούν τα trolls του διαδικτύου » ήταν η απάντηση του κυβερνητικού εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα για την αξιωματική αντιπολίτευση που δια του εκπροσώπου τύπου του κ. Χαρίτση κατηγόρησε την κυβέρνηση για «κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος» και «διεθνή διασυρμό της χώρας».

Η αξιωματική αντιπολίτευση δια του εκπροσώπου τύπου του κ. Χαρίτση κατηγόρησε την κυβέρνηση για «κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος» και «διεθνή διασυρμό της χώρας», ενώ απέδωσε «την αποκλειστική ευθύνη στον πρωθυπουργό», κάνοντας λόγο για «σλόγκαν τουρισμού κλεμμένο από διαφήμιση καλλυντικών», όπως επισημαίνει.

«Αξιωματική αντιπολίτευση ή fake αντιπολίτευση;», διερωτάται ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και με δηκτικό τρόπο απαντά ότι: «Ο ΣΥΡΙΖΑ επιλέγει να υιοθετεί οτιδήποτε ψεύτικο διακινούν τα trolls του διαδικτύου».

«Η Δημοκρατία μας έχει ανάγκη σοβαρής αντιπολίτευσης», προσθέτει ο Στέλιος Πέτσας.

Όλος ο Προϋπολογισμός του ΕΟΤ είναι 32 εκατ. Ευρώ, υπογραμμίζει ο Στέλιος Πέτσας, κάνει λόγο για αυτογελοιοποίηση της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Τονίζει ότι η κυβέρνηση προωθεί τη συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα.

Διευκρινίζει ωστόσο ότι η Marketing Greece είναι μη κερδοσκοπική εταιρεία, θυγατρική του ΣΕΤΕ και όχι ιδιωτική διαφημιστική εταιρία.

Και σημειώνει ότι αποφάσισε να υλοποιήσει την παραγωγή της καμπάνιας με δικά της έξοδα και να δώσει όλα τα πνευματικά δικαιώματα στον ΕΟΤ.

Όπως, αναφέρει χαρακτηριστικά ο κυβερνητικός εκπρόσωπος: «Δεν κόστισε στο ελληνικό δημόσιο ούτε ένα ευρώ…Επομένως, τα υποτιθέμενα 32 εκατ. ευρώ, αποτελούν μία από τις πλέον επιπόλαιες προσπάθειες κατασκευής fake news από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ. Οι πολίτες βλέπουν και κρίνουν».

ΣΕΤΕ: Συκοφαντικά και ψευδή τα δημοσιεύματα

Για συκοφαντικά και πρωτοφανή ψεύδη κάνει λόγο, σε ανακοίνωσή του, ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, αναφορικά με τα παραπλανητικά, όπως σημειώνει, δημοσιεύματα και τις ανυπόστατες δηλώσεις, ότι η Marketing Greece (MG) και ο ΣΕΤΕ ανέλαβαν την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού, με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, έναντι 32 εκατ. ευρώ.

«Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι ο ΣΕΤΕ, και η MG, δεν διεκδίκησε ποτέ στο παρελθόν, δεν ανέλαβε και ούτε σκοπεύει να το κάνει σήμερα ή στο μέλλον, καμία διαχείριση κονδυλίων του υπουργείου Τουρισμού ή του ΕΟΤ», τονίζει ο Σύνδεσμος και προσθέτει: «Η μοναδική ανάθεση που έχει υπάρξει και είναι αναρτημένη στη Διαύγεια είναι το ποσό των 99.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, για να μπορέσει η καμπάνια #greecefromhome -η εξαιρετική προωθητική ενέργεια της χώρας κατά τη διάρκεια του lockdown- να «τρέξει» στις διαδικτυακές πλατφόρμες του εξωτερικού».

Το διαχειριστικό όφελος της εταιρείας από αυτήν τη δράση επανεπενδύθηκε στην ενέργεια, μαζί με κεφάλαια της εταιρείας, για να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο το αποτύπωμα της καμπάνιας. Όλα τα αποτελέσματα και τα οικονομικά στοιχεία της δράσης θα είναι αναρτημένα στο site της εταιρείας, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣΕΤΕ.

Όπως επισημαίνεται, η Marketing Greece δεν έχει κανένα όφελος από την ανάθεση των 99.000 ευρώ, αλλά προσθέτει και δικά της κεφάλαια.

Σε ό,τι αφορά το βίντεο για τη καμπάνια της χώρας στο εξωτερικό, το οποίο προβλήθηκε την Πέμπτη, 4 Ιουνίου, σε ειδική εκδήλωση παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, σημειώνεται ότι δημιουργήθηκε από τη Marketing Greece, τον Στηβ Βρανάκη και τον ΕΟΤ, πληρώθηκε εξ’ ολοκλήρου από την MG και παραδόθηκε δωρεάν στην κυβέρνηση, ελεύθερο πνευματικών δικαιωμάτων.

ΠΗΓΗ: ΕΡΤ, ΣΕΤΕ

Μοιράσου το άρθρο: