H Ελλάδα αναμένεται ότι θα ωφεληθεί από την νέα στρατηγική της γερμανικής TUI, του μεγαλύτερου τουρ οπερέιτορ της Ευρώπης, που αποσκοπεί στην αύξηση του μεριδίου του στη Γερμανία σύμφωνα με το περιοδικό τουρισμού FVW.

Η TUI ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα την νέα στρατηγική της που συνίσταται σε μείωση των τιμών, επέκταση του προγράμματος ξενοδοχείων και των τσάρτερς για το καλοκαίρι του 2016. Στόχος να ανακτήσει το μερίδιο αγοράς που έχασε τα τελευταία χρόνια και να ανέλθει στο 25% το 2020.

Μέρος του σχεδίου προβλέπει την επιστροφή της TUI σε προορισμούς όπως η Σάμος, η Κάρπαθος και η Ζάκυνθος.

Οι τιμές της TUI για τους ελληνικούς προορισμούς αναμένεται να παραμείνουν αμετάβλητες παρά την αύξηση του ΦΠΑ στα νησιά και άλλες υπηρεσίες.

Η TUI σκοπεύει να επεκτείνει τα ξενοδοχεία με το δικό της brand, μερικά εκ των οποίων θα είναι στην Ελλάδα.

Μοιράσου το άρθρο: