«Έξυπνο» παγκάκι από το ΕΠΑΛ Πλατανιά (audio)

Μια ιδιαίτερη και χρήσιμη κατασκευή σκέφτηκαν και υλοποίησαν οι καθηγητές, οι μαθητές και οι μαθήτριες των τομέων Μηχανολογίας και Δομικών έργων του Εσπερινού ΕΠΑ.Λ Πλατανιά.

«Έξυπνο» παγκάκι από το ΕΠΑΛ Πλατανιά (audio)

Όπως είπε σε συνέντευξή του ο μαθητής του Εσπερινού ΕΠΑΛ Πλατανιά, Γιώργος Μπολουδάκης, η συγκεκριμένη κατασκευή μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν κάθισμα, αλλά με τη χρήση κατάλληλων υλικών, που σκέφτηκαν και χρησιμοποίησαν οι καθηγητές και οι μαθητές κατάφεραν να καταστήσουν το παγκάκι μη θερμοαγώγιμο, να διατηρεί, δηλαδή, σταθερή θερμοκρασία ανεξαρτήτως της θερμοκρασίας του περιβάλλοντος. Παράλληλα τοποθέτησαν εξαρτήματα, ώστε το «έξυπνο παγκάκι» να παράγει σημαντική ποσότητα ενέργειας με την οποία μπορούν να φορτιστούν κινητά τηλέφωνα και άλλες ηλεκτρονικές συσκευές.

Ο κ. Μπολουδάκης ανάφερε ότι πρόθεση των κατασκευαστών, αλλά και της δημοτικής αρχής Πλατανιά, είναι τα παγκάκια να τοποθετηθούν στις εξόδους των φαραγγιών του δήμου, ενώ ήδη αρκετά «έξυπνα παγκάκια» έχουν τοποθετηθεί στην παραλία του Ταυρωνίτη.

Υπενθυμίζεται ότι η εκπαιδευτική κοινότητα του Εσπερινού Ε.ΠΑ.Λ. Πλατανιά είχε καταφέρει, τους προηγούμενους μήνες, μετά από δυναμικές κινητοποιήσεις, να αποτρέψει το σχεδιασμό του υπουργείου Παιδείας για συγχωνεύσεις και καταργήσεις τμημάτων στο συγκεκριμένο σχολείο.

«Έξυπνο» παγκάκι από το ΕΠΑΛ Πλατανιά (audio)

«Έξυπνο» παγκάκι από το ΕΠΑΛ Πλατανιά (audio)

«Έξυπνο» παγκάκι από το ΕΠΑΛ Πλατανιά (audio)

«Έξυπνο» παγκάκι από το ΕΠΑΛ Πλατανιά (audio)
Ακούστε τη συνέντευξη που παραχώρησε στην ΕΡΤ Χανίων ο μαθητής του Εσπερινού Ε.ΠΑ.Λ. Πλατανιά, Γιώργος Μπολουδάκης:

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος