Χανιά: Ολοκληρώθηκε η 2η Ημερίδα Πληροφόρησης της Πράξης “Smart Cities”

Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, με μεγάλη επιτυχία η 2η Ημερίδα Πληροφόρησης της Πράξης “Smart Cities”, που διοργάνωσε ο Δήμος Χανίων στο Κέντρο Αρχιτεκτονικής Μεσογείου (Ενετικό Λιμάνι Χανίων). Στην ημερίδα συμμετείχαν επίσης ο Δήμος Μυτιλήνης και ο Δήμος Πάφου.

Στο πλαίσιο της 2η Ημερίδας, την οποία προλόγισε ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Τουρισμού, κ. Γιαννακάκης Γιάννης, συμμετείχαν τα στελέχη της Διεύθυνσης Προγραμματισμού του Δήμου Χανίων, Σεβαστή Πολυχρονάκη, Αθηνά Σαλάπα και Γιώργος Φραγκιαδάκης καθώς επίσης και ο κ. Τζωρτζακάκης Αλέξανδρος, συνεργάτης των Δήμων Μυτιλήνης και Πάφου και ο κ. Μαυρογιάννης Ιωάννης, σύμβουλος υλοποίησης της πράξης.

Χανιά: Ολοκληρώθηκε η 2η Ημερίδα Πληροφόρησης της Πράξης “Smart Cities”

“Ο Δήμος Χανίων παρουσιάζει σήμερα, στην σημερινή ημερίδα, τα αποτελέσματα της συνεργασίας Interreg V-A Ελλάδα – Κύπρος. Είναι ένα πρόγραμμα για τις “Smart Cities”, ένα πρόγραμμα το οποίο σχεδιάζει, υλοποιεί και επικοινωνεί δράσεις τεχνολογίας για τους πολίτες, δράσεις κυρίως τουριστικού χαρακτήρα αλλά και χαρακτήρα καλύτερης σχέσης του πολίτη με τον Δήμο.” δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Γιαννακάκης.

Με την σειρά της η Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Προγραμματισμού Οργάνωσης και Πληροφορικής κ. Σεβαστή Πολυχρονάκη δήλωσε αναφορικά με το πρόγραμμα “Στον Δήμο Χανίων οι περισσότεροι γνωρίζουν την Παλιά Πόλη, το Ενετικό Λιμάνι αλλά δεν γνωρίζουν τα αξιόλογα σημεία ενδιαφέροντος που υπάρχουν στην ενδοχώρα. Έτσι λοιπόν εμείς, στο πλαίσιο της πράξης αυτής εκτός των άλλων, τα καταγράψαμε και προχωρήσαμε στην παραγωγή φωτογραφιών, εναέριων λήψεων, κειμένων και μεταφράσεων προκειμένου αυτά να αξιοποιηθούν για την ευρύτερη τουριστική προβολή όχι μόνο των Χανίων αλλά και όλου του Νομού.”

Χανιά: Ολοκληρώθηκε η 2η Ημερίδα Πληροφόρησης της Πράξης “Smart Cities”

Μέσα από την υλοποίηση της πράξης Smart Cities, ο Δήμος Χανίων ανέπτυξε ένα στρατηγικό επιχειρησιακό σχεδιασμό για την πλήρη εφαρμογή των δράσεων της «έξυπνης πόλης» στην πόλη των Χανίων. Ο σχεδιασμός αυτός ήταν αποτέλεσμα δημόσιας διαβούλευσης και είναι σε συμφωνία με το όραμα του Δήμου. Παράλληλα, αναπτύχθηκε το Στρατηγικό Σχέδιο Marketing για τον προσδιορισμό της ταυτότητας των Χανίων, το οποίο δύναται να αποτελέσει ένα στρατηγικό εργαλείο σχεδιασμού, ανάλυσης, αξιολόγησης και υλοποίησης συγκεκριμένων δράσεων και πολιτικών προώθησης που συμβάλλουν στη μέγιστη δυνατή υποστήριξη της «εικόνας» του Δήμου. Άλλες δράσεις, που υλοποιήθηκαν από τον Δήμο Χανίων, είναι η ανάπτυξη ενός καινοτόμου και πρωτοποριακού συστήματος υποβολής παραπόνων – αιτημάτων για πολίτες, κυρίως προχωρημένης ηλικίας, που δεν έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις ή τη δυνατότητα πρόσβασης σε Η/Υ και έξυπνες φορητές συσκευές, το οποίο εγκαταστάθηκε σε δομές του Δήμου (ΚΑΠΗ, ΚΗΦΗ). Τέλος πραγματοποιήθηκε συλλογή – τεκμηρίωση και παραγωγή ψηφιακού υλικού για αξιόλογα σημεία ενδιαφέροντος της ενδοχώρας του Δήμου Χανίων καθώς και παραγωγή Διαφημιστικού video spot. https://www.youtube.com/user/municipalityofchania

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος