Δήμος Καστοριάς: Πρόγραμμα για εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών

Στο Πρόγραμμα myKEPlive εντάχθηκε ο Δήμος Καστοριάς, δίνοντας στους πολίτες ακόμη μία δυνατότητα για εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση, που έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά ηλεκτρονικών διαδικτυακών εφαρμογών που ήδη λειτουργούν.
Δήμος Καστοριάς: Πρόγραμμα για εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτώνΤο myKEPlive είναι μία σύγχρονη ηλεκτρονική πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης και άμεσης εξυπηρέτησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, μέσα από την οποία οι πολίτες διεκπεραιώνουν με συγκεκριμένα αιτήματα τις υποθέσεις τους μέσω βιντεοκλήσης, με ραντεβού με υπαλλήλους των ΚΕΠ.

“Ο Δήμος Καστοριάς εκσυγχρονίζεται και προχωρά με σταθερά και αποφασιστικά βήματα στο δρόμο του ψηφιακού μετασχηματισμού και της νέας ψηφιακής εποχής, σύμφωνα με
τη δέσμευσή μας για διοικητική αναδιάρθρωση και ανασυγκρότηση. Προσφέρουμε στους πολίτες ακόμη ένα χρήσιμο και απαραίτητο εργαλείο, τη στιγμή μάλιστα που βρισκόμαστε σε περίοδο αυξημένων περιοριστικών μέτρων, αναφέρει ο Δήμαρχος Καστοριάς, Γιάννης Κορεντσίδης.

Δήμος Καστοριάς: Πρόγραμμα για εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος