Την έντονη ανησυχία τους για τις επιπτώσεις της παρατεταμένης απαγόρευσης διέλευσης φορτηγών από τον συνοριακό σταθμό Νίκης, εκφράζουν επιχειρηματίες που έχουν αναπτύξει συνεργασίες με επιχειρήσεις της Βόρειας Μακεδονίας.

Ο σταθμός της Νίκης έχει κλείσει από τις 20 Ιουλίου, στο πλαίσιο των μέτρων για την αποφυγή της διασποράς του κορονοϊού και η μόνη πύλη για τη Βόρεια Μακεδονία είναι κατά το διάστημα αυτό ο συνοριακός σταθμός των Ευζώνων.

Ο εκτελωνιστής, κ. Κώστας Αντωνιάδης μίλησε στην ΕΡΤ Φλώρινας για την σημαντική οικονομική επιβάρυνση των επιχειρήσεων, οι οποίες αναγκάζονται να χρησιμοποιούν την συγκεκριμένη διαδρομή, διανύοντας περισσότερα από 250 χιλιόμετρα για να μεταβούν στις γειτονικές πόλεις που, στην πραγματικότητα απέχουν μόλις 30 χιλιόμετρα. «Καταλαβαίνουμε το κλείσιμο των συνόρων για τους πολίτες, η εμπορευματική κίνηση όμως δεν υπάρχει λόγος να σταματήσει, καθώς δημιουργούνται χωρίς λόγο πολλά προβλήματα, σε μια εποχή που έτσι κι αλλιώς η οικονομία έχει πληγεί» υπογράμμισε ο κ. Αντωνιάδης και πρόσθεσε πως «η διέλευση όλων των φορτηγών από τον Προμαχώνα, δημιουργεί συνωστισμό σε ένα ήδη επιβαρυμένο τελωνείο, άρα και από υγειονομικής άποψης, είναι μια λανθασμένη απόφαση».

Προβληματισμό για το θέμα έχει εκφράσει και ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Φλώρινας  κ. Σάββας Σαπαλίδης, ο οποίος απηύθυνε επιστολή στον Υπουργό Εσωτερικών Τάκη Θεοδωρικάκο και τον Υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας Νίκο Χαρδαλιά, ζητώντας να ληφθεί μέριμνα για τη συγκεκριμένη ρύθμιση, ενώ επερώτηση στη Βουλή κατέθεσε η βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Φλώρινας, κ. Πέτη Πέρκα.

Μοιράσου το άρθρο: